akerhielm

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Emma - 17 januari 2011 16:45

Alla har säkert någon rädsla vissa är rädda för flera och större saker medans andra kanske är rädda för spindlar och jag har en hel radda på saker som jag faktiskt är rädd för:

  1. Mörkret
  2. Att gå hem själv från bussen på kvällen
  3. Små utrymmen
  4. Spindlar
  5. Att bli lämnad kvar ensam av dem jag älskar
  6. Döden

Och nu kommer säkert dem som känner mig väl tycka att hur kan du vara rädd för döden när du har velat ta ditt liv.

Och jag kan svara på det redan nu, att ja visst jag har velat ta mitt liv och jag har försökt och det är något jag inte är stolt över och Gudarna ska veta att jag är glad för att jag är kvar här på jorden.

Men efter det så insåg jag att döden var inget att leka med...


  

Av Emma - 17 januari 2011 09:37

God morgon sötnosar!

Hoppas allt är bra, och sånt.

Och jag tycker vi säger Grattis till Sofie som fick en liten dotter igår morse  

En jättesöt liten tjej!

Men i alla fall, nu ska vi inte prata mera om det för då börjar jag bara längta mera efter att ha barn.

Så nu byter vi ämne, och jag vet att jag har vart dålig på att blogga de senaste dagarna   

Men i torsdags sov jag hemma hos min älskling, i fredags så sov jag oxå hemma hos min älskling. På lördagen så jobbade jag på morgonen och sedan träffade jag upp min älskling och åkte hem till mig och firade min lilla syster som fyllde 11 år! Och då sov min älskling hos mig.   

Och sedan igår, så pluggade jag och jag var på ett jävligt dåligt humör.

PMS!

Mera behöver jag inte säga tror jag. 


Men nu ska jag jobba lite på vårt projekt!


  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards