akerhielm

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma - 21 januari 2011 18:15

Ja, idag är kategorin, "Den bästa boken jag läst" grejjen är att jag läser jättesällan böcker, men den bästa boken jag läst är faktiskt, 14 år till salu.


Den handlar om en tjej som blir våldtagen, och sedan börjar hon sälja sin kropp med sin tjej kompis, för känner att sex är inget speciellt längre.


Boken är väldigt gripande och den får lugnt          .


  


Har ni läst den?

Vad tycker ni om den?


  


Av Emma - 21 januari 2011 12:21

Hejhej!

Åhh vad skönt med fredag idag, riktigt mysigt!

Ikväll blir det kanske att dra hem till min älskling och mysa lite + att jag har det närmre i morgon till jobbet,   

men får se om jag orkar osv.

Nu på morgonen iallafall så har vi haft engelska hela morgonen, från halv 10. fram till 11.20 och nu sitter jag här, har lunch rast. Men börjar om 10 min.

Så passar på att blogga lite.

Tyvärr så blev det inte så mycket bloggande igår kväll.

Var lite trött och hängig... Vet inte riktigt vad det är, men just nu går livet lite upp och ner som en berg och dal bana typ...


Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mera.

Skriver senare.


  

Av Emma - 20 januari 2011 17:30

 Om jag fick byta liv med någon för en dag så skulle det nog vara med... KISSIE!

Hahaha, ja tro det eller ej. Men jag vill se hur hon lever, och om hela hennes liv verkligen bara handlar om pengar och bloggandet.


Vem skulle ni vilja byta med?

 

  


  

 


Av Emma - 20 januari 2011 12:19

Hejhej igen!

Nu har jag äntligen fått i mig lite lunch   gottgott!

Sitter just nu och kollar lite runt på facebook och försöker få tiden att gå.

Lektionen börjar om 10 minuter typ, och då äre bara 3 timmar kvar av skoldagen.

Skönt!

Då ska jag hem och vila lite och kolla på tv och njuta av livet bara.

Missar dock OC idag igen    jobbigt nog, men finns juh flera program jag följer så det fixar sig, hahah!


Jag vet inte riktigt vad jag ska säga..

Men senare idag så kommer ytterligare en dag från listan som jag kommer skriva om. Och så ska jag försöka lägga in lite hissar och dissar kanske eller något.


Skriver senare!


  

Av Emma - 20 januari 2011 11:04

Hejhej!

Sitter just nu i skolan och har jättetråkigt så jag passar på att blogga lite   

Idag är det torsdag som jag hoppas alla har koll på   

Nu närmar sig helgen med stormsteg!

På fredag blir det väl att ta det lugnt, lördagen så ska jag jobba, sen fika med zandra och sedan hem till min älskling och duscha och sånt och fixa mig för att sedan åka till bagarmossen. Trevligt!

Ikväll blir dey nog att bara ta det lugnt, sova tidigt och sånt   

Kanske plugga lite om jag orkar, känns som det är det ända jag gjort dem senaste dagarna, medtanke på att jag knappt har hunnit träffa min pojkvän.

Träffade han igår, och innan dess var det i söndags. Så det känns lite sorgligt. Medtanke på att hela sommaren tillbringade jag med honom, och så.

Menmen, snart kommer loven och studiedagarna på rullande band.

Har juh lov vecka 9, dock åker jag juh somsagt till Hassela då och åker skidor, men sedan så har vi 3 studiedagar och så är det juh en massa helger som man inte får glömma. Och sen vecka 13, så är det juh påsklov   


Vet ni jag har en till bra sak att berätta, jag fick VG+ på min naturkunskap   

Rätt stolt faktiskt!

Just nu känns det som att skolan faktiskt går rätt bra, och det är juh skönt när det visar sig senare att jobbet faktiskt lönar sig med fina betyg i slutet.

 

Tänkte bara skriva oxå att jag älskar min pojkvän! Han är det bästa som finns! (Hoppas du läser detta älskling) Kärlek på dig   

 

Appropå ingenting, så tror jag det är 22 dagar kvar till min 18 års dag! Hihi!       


Men vet ni vad? Ni ska jag faktiskt gå och äta lite lunch   


  



Av Emma - 19 januari 2011 17:15

Något som verkligen får mig att gråta och må dåligt är när jag bråkar med min pojkvän. Gör jag det, så kan jag ligga vaken på nätterna och bara stirra upp i taket. För att inse vad jag faktiskt håller på med.


Sedan kan jag alltid gråta till en massa program, ex extrem home make over.

Heheh, jättetöntigt men så är det!


    


  

Av Emma - 19 januari 2011 11:10

Hejhej igen!

Nu har jag skrivit prov och sånt.

Slutar snart! Fett skönt, men är lite nervös inför sprutorna som ska tas i eftermiddag...   

Provet gick okej, och jag hoppas på i alla fall ett G. Så får vi se vad som händer...

Måste berätta en rolig sak i alla fall och det är att jag fick tillbaka Svenska projekt idag och jag fick MVG! och min lärare skrev att det var det bästa hon läst!     


Lite kul sådära.

Men nu ska jag börja rulla.


  

Av Emma - 19 januari 2011 08:26

God morgn sötnosar!

klockan är nu halv 9 och jag börjar snart.

Ska typ sitta och skriva prov hela dagen   

Idag slutar jag 11.20, fett skööönt!

Sedan bär det av till mammas jobb och vänta på att hon ska sluta och sedan ska vi antingen luncha innan eller efter doktorn.

Ska till doktorn 13.15 och ta en massa blodprover för att ta reda på varför jag är så hungrig hela tiden.   


Börjar nu.


  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards