akerhielm

Alla inlägg under april 2011

Av Emma - 8 april 2011 15:11

Nu är jag hemma från skolan, har hunnit prata både med mormor och mamma i telefon. Har försökt att få tag på Anton, men han har dissat mig, men nu fick jag ett sms att han inte ska med ut ikväll...  

Lite tråkigt, men förhoppningsvis så följer Viktor med, han slutar jobbet 8-9 så han kommer kanske efter det  

Så det blir väl Jag, Lina och Viktor som spårar ikväll  , tummen upp för det

Vi ska börja på Nivå, och sedan kanske the Bridge om vi kommer med på gästlistan, annars blir det något annat.  


***

    

 Nu ska jag sätta på mig mjukiskläder och börja städa mitt rum, för att sedan göra mig i ordning för ikväll. 


***


Tänkte först bara berätta lite om vad som hänt i skolan idag, och vi har gått igenom för NP skriv delen på torsdag som ska skrivas i 300 minuter, *suck*

Sedan så fick jag även reda på att omprovet som jag hade i matte i onsdags, var fel prov! Och jag blir så jävla less, för jag frågade min lärare om hon kunde fråga min mattelärare ifall det verkligen var rätt prov, och han sa ja, så igår när hon träffade honom och lämnade provet, så när han satt och rätta så började han skratta lite, och hon frågade vad det var, då sa han att han gett mig fel prov!

Sånt blir jag så less på, för jag frågade juh faktiskt ifall det var rätt prov, för dessa grejjer hade inte jag pluggat på + att det stod MatteA på pappret...

Menmen, så ytterligare ett omprov skrivs på onsdag... *suck*


***


Men nu ska jag dra, skirver senare.


 

Av Emma - 8 april 2011 08:14

God morgon sötnosar!

Hoppas ni har sovit gott, jag sov faktiskt bra idag, verkligen skönt! 

Var så mysigt i morse att vakna av att solen lyste in igenom fönstret.

Ryggen  blir bättre och bättre, ni fick juh se en bild igår på hur det såg ut, inte så farligt ändå. Men obehagligt tycker jag,   

Är fortfarande hemma, ska snart äta lite frukost, börjar nämligen inte förrens halv 10 idag. Mycket skönt!

Slutar 14.20 sedan blir det hem och städa eftersom jag inte orkade med det igår.

Efter det ska jag fixa mig, äta middag osv innan jag drar och träffar Lina vid Mörby, för att sedan dra till Nivå och sedan vidare till The Bridge  

Sedan blir det att sova hemma hos min älskling.


Men nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning.


 


Skriver senare igen  


   

Av Emma - 7 april 2011 19:00

      

Av Emma - 7 april 2011 12:03

Hejhej igen!

Nu har jag fått i mig lite mat, gottigott!

Fast maten var inte speciellt god, menmen.

Sitter just i datasalen och inte gör speciellt mycket.

Morgonen har vart rätt slapp eftersom jag är klar med min redovisning, så medans alla andra skrev på sina PM, inför i morgon och i eftermiddag, så kollade vi som var klara på "Dumma mig" världens bästa film!

Sedan blev det att jobba lite med några extra frågor.

Och så nu i eftermiddag vet jag inte riktigt vad vi ska göra faktiskt.


Ikväll blir det att städa mitt rum, och nu ska jag verkligen göra det. Det kan inte se ut såhära längre. Tänkte tvätta lite så mamma blir stolt och verkligen stor städa. För att idag så slutar vi som inte har redovisning idag 14.20 och resten 15.20


Vet inte riktigt vad mera jag ska skriva just nu, så jag återkommer senare   


   


   

Av Emma - 7 april 2011 10:51

Vet ni vad?   

 

Jag fick VG+ på igår när jag hade min redovisning på nationella i SvB!

Visst är jag duktig?

Wiiie!

Är riktigt stolt med tanke på att jag hatar att prata inför folk.


 

Av Emma - 7 april 2011 07:00

God morgon mina små sötnosar!

Hoppas ni har sovit gott, i natt sov jag faktiskt lite bättre.

Ryggen gjorde inte lika ont.

Dem ända gångerna jag vaknade var när det började spöregnade. Rätt mysigt!

Och det är juh faktiskt ett tecken på vår.

Det snöar juh faktiskt inte längre   


 

Nu ska jag börja göra mig i ordning.

Skriver senare.


 

Ovido - Quiz & Flashcards