akerhielm

Alla inlägg under april 2011

Av Emma - 6 april 2011 11:48

Måndag: Plugga, - Check!

Tisdag- Operation - Check!

Onsdag - Matte prov - Check! Redovisning klockan halv 3 

Torsdag - Skolan och ta det lugnt - 

Fredag - Kroogen med Snyggningen Lina (Bild) !

Lördagen - Träffa P och A med min älskling...

Söndagen - Jobba


Sedan är det ny vecka och nya tag!


 


 

Av Emma - 6 april 2011 11:32

Hejhej igen!

Nu är jag tillbaka från lunchen.

Vart helt okej mat faktikst. 

Halv 3 så blir det redovisning, men där i mellan vet jag faktikst inte vad det är vi ska göra, så det märker vi.

Sitter just nu och läser lite olika bloggar, har nämligen rast till halv ett,

men jag skriver lite senare.

Pusssss



 

Av Emma - 6 april 2011 10:44

Idag så blir det redovisning.

Matten är redan gjord, så bara redovisningen kvar.

Sedan blir det att åka hem och packa ihop lite saker, och sedan åka hem till min älskling. 


Så det ska bli myspys.

Blir att ta det lugnt ikväll, eftersom värken i ryggen tar kol på mig.


Vad ska ni göra idag då?

 

Av Emma - 6 april 2011 10:17

God morgon eller något, 

Klockan är juh 10.20 snart så ja det är juh tekninskt sätt fortfarande morgon.

Menmen i alla fall...

I natt sov jag jätte dåligt, vaknade en gång i timmen för att jag hade sån smärta i ryggen. 

Menmen, just nu känns det lite bätte , men det stramar åt fortfarande och det känns lite obehagligt.


Igår när jag kom hem från stan så gick jag in på facebook och fick mer eller mindre en slag i ansiktet. En killkompis har tagit livet av sig...

Jag är fortfarande i chocktillstånd och jag skänker mina tankar tills han familj och flickvän och hans vänner.  

Gjorde så otroligt ont att läsa det...

Han fanns alltid där för en när det behövdes, han var alltid glad när jag träffade honom.

Men nu finns han inte längre kvar bland oss.


   


 

Av Emma - 5 april 2011 20:12

Hej allihoppa!

Nu är jag hemma igen efter några timmar inne i stan.

Oprerationen gick bra,   

Fick positiva besked, och det är att det inte fanns något farligt i märket.

Så det var skönt att få höra det redan nu.

Dock skulle han ändå skicka in det på koll, för det kan ha vart ett dumt märke som han tog bort, ett märke som kunde ha blivit farligt om man inte tagit bort det.

Men så nu vet ni alla, jag överlevde.

Sprutorna var obehagliga, men jag märkte inte ens att han hade börjat skära i mig.

Heheh!

Sedan åt jag och mamma middag på fältöversten.


Så nu blir det men massa plugg inför i morgon.

Skriver senare.


 

Av Emma - 5 april 2011 17:30

   


Sitter förhoppningsvis i väntrummet just nu och väntar på att få komma in och få allt över stökat.

Mamma är med mig, så lite tryggt känns det.

Men självklart är nervositeten på högsta nivån.

Men jag skriver förhoppningsvis när jag kommer hem.


 

  

Av Emma - 5 april 2011 15:51

 
  
      

Av Emma - 5 april 2011 15:29

Nu är det två timmar kvar tills dem börjar skära i mig..

Åhh jag hatar tanken.

Grejjen är juh den att jag blir juh bedövd + att jag har gjort detta tidigare.

Men bara tanken på att dem ska köra in sprutor och skära i min rygg, får mig att bli illamåeende.


Och jag är en sån person att när jag får smärtstillande, och den börjar verka så börjar jag skaka och får svårt att andas för att jag koncentrerar mig på att spänna mig för att inte känna smärtan.

Sist jag opererade mig så var det munnen, och jag har nog aldrig vart så nervös som då. Jag skakade, svettades, och tårarna bara rann.

Det var riktigt obehagligt.

Men jag får hoppas på att allt går bra ikväll.


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards