akerhielm

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Emma - 1 april 2011 20:18

Nu är det så att jag tänkte duscha och tvätta håret och fräscha till mig,

sedan är det faktiskt så att jag tänkte gå och lägga mig.

I morgon blir det jobb, mellan 08.00-15.00 vilket betyder att jag måste ta bussen 06.45, och det betyder att jag måste gå upp klockan 06.00 typ.

Känns som att mina ögon kommer gå i kors.

Menmen, vi hörs i morgon!


 

Av Emma - 1 april 2011 20:06

Har bara gått cirka 12 ½ timmar sen jag träffade min älskling senast.

Men ändå saknar jag honom lika mycket som om jag inte skulle träffat han på ett år. 

Jag saknar honom otroligt mycket.  

Men på söndag kommer han hem, och då får det bli en massa mys istället.


Shiiet, kom precis och tänka på att om 10 dagar har jag och älsklingen vart tillsammans i 10 månader.

Fattar ni?

10 underbara månader.

Och snart dessutom så flyttar jag in hos min baby.

Ska bli så otroligt mysigt!

Blir väl någon gång under sommaren.


Så älskling jag vet att du läser detta, hoppas du får det underbart att åka skidor dessa få dagarna.

Jag älskar dig massor!  


 


     

 

Av Emma - 1 april 2011 19:21

Sitter just nu och kollar på Skönheten och Odjuret, disney.

Har glömt hur otäck den egentligen är.


 


   

Av Emma - 1 april 2011 18:32

  Ni som har hängt med lite om vad som har hänt mellan mig och min såkallade P, så har det hänt en ny grejj.

Jag smsade juh honom för någon vecka sen och skrev att jag inte ville ha något med honom att göra och så vidare och jag fick inget svar då, så jag hoppades på att allt var avklarat, men icke sa nicke. Igår så var dagen med stort D, han hörde av sig igen... Skrev att han ville ses och sånt. Han skrev även

"Emma du och jag ska åka och hälsa på farmor"

och då blev mitt svar tillbaka,

"Vadå ska?! Jag ska fan ingenting!" 

Så skrev jag även och ifrågasatte varför han tyckte vi skulle ses.

Och då fick jag svaret, 

"Jag är juh trots allt din pappa, jag borde ha rätt till att träffa dig"

Och då blir min reaktion på en gång, "Vadå pappa?" Idiot, bete dig som det i stället för att tro att det är någon jävla roll du fick när jag föddes.


Så som sagt igår, så var inte jag så jätteglad och jag mådde inte så jättebra heller, så jag tröstade migsjälv med en chokladkaka, och kröp ner i min pojkväns säng och kollade på tv.

Jag antar att han gick på något igår för han har inte hört av sig idag, + att igår så sa han saker som han aldrig skulle säga i normalt tillstånd.

Så nu har ni fått svar!

 


Av Emma - 1 april 2011 18:17

Nu har jag äntligen ätit, och jag är verkligen proppmätt.

Blev lövbiff, sås och potatis.

Mammas berömda maträtt.

Gottigott!


   


På måndag, så börjar min viktnedgång, ska i alla fall gå ner 5 kg innan sommaren, fast det lär väl inte gå så bra, men jag sattsar på det i alla fall  


     

Av Emma - 1 april 2011 16:56

Nu är jag äntligen hemma.

Har haft utveckligssamtal, och allt gick jättebra  

Sedan åkte jag och mamma och handlade en massa mat, och myspys inför ikväll.

I morgon blir det att jobba, och sedan kanske träffa en vän och reda ut lite saker och ting. Och sedan blir det att ta det lugnt, och sedan ska jag kanske jobba på söndagen oxå. 

Passar på att jobba nu när älsklingen inte är hemma,  

Men nu ska jag spela lite sims medeltid, måste se vad det är för ngt spel  


Skriver senare.


 

   

Av Emma - 1 april 2011 12:40

Hej igen sötnosar!

Nu har jag ätit lunch, haft redovisning och gått igenom om vad som var bra och dåligt. För läraren filmade oss. 

Var faktiskt lite kul att se sig själv, hur man faktiskt beter sig framför publik.


Snart har jag utveckligssamtal, och mamma kommer hit.

Hoppas inte läraren säger bara bra saker om mig.  

Men jag tror inte dem har något speciellt att säga , vad jag vet i alla fall.

Fast jag vet några punkter som jag ska ta upp ang skolan, hoppas hon orkar lyssnar.


Slutar 13.50 idag, skulle sluta 14.20 fast vi tog 30 min kortare lunch så får sluta tidigare. Vilket blir bra för då kan jag åka med mamma hem sen  


Ikväll blir det att bara ta det lugnt, köpa hem lite myspys och krypa ner i soffan.


Skriver mera ikväll, eller ja när jag kommer hem!

  


   

Av Emma - 1 april 2011 08:15

Hallåja!

Nu är jag i skolan, skönt att äntligen vara framme.

Är lite trött på kroppen bara.

Min älskling var så söt, han smsade mig nyss, och skrev:

"Älskling vi måste ses på söndag, för jag glömde mina husnycklar hemma"

Så jag får träffa min älskling på söndag   

Jippey!


Börjar snart, så ska packetera in mig i klassrummet.


 


Ovido - Quiz & Flashcards