akerhielm

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Emma - 26 april 2011 21:45

"du är seriöst så jävla äckligt patetisk emma!! jag kommer aldrig bli vän med dig igen för jag känner inte dig längre men bra hoppas du är nöjd"


Klart som fan att jag är nöjd, jag är juh av med dig nu.

LOVELY!!


 

Av Emma - 26 april 2011 21:29

Jag älskar dig visste,


och jag vill inget annat än att det


alltid ska vara vi!


   



Av Emma - 26 april 2011 20:53

Är faktiskt besviken och förbannad just nu.

En viss person i min omgivning blev bedd att köpa mat till sin lilla syster i lördags, men hon fick svaret "Jag har redan ätit" och då sa hon " Men det har inte jag och jag är hungrig" och då svarar han "Men jag har inga pengar, du har mera pengar än mig" då svarade hon "Jag har inte heller några pengar, + att jag gör av mitt på vettiga grejjer, och inte alkohol och cigaretter" .

Så jag erbjöd henne pengar men gullig som hon är så sa hon nejtack.

Och i och med detta antog jag att han inte hade några pengar kvar denna månaden.

Men så var det inte, han var faktiskt ute och tog några öl idag....

Men hallå kunde du inte lånat ut pengar till din syster då? 

Du hade juh fått tillbaka dem liksom.

Tycker detta är så jävla dåligstil.


+ att det gör det inte bättre att en kär person drar en vitlögn för mig heller.

Gaaah ORKAR INTE!!


 

Av Emma - 26 april 2011 06:30

God morgon sötnosar!

Hoppas allt är bra med er och att ni har sovit.

Nu måste jag fixa mig i ordning bussen går 20 över.

Så måste skynda mig lite.

Skönt att det är sol ute i alla fall, så man blir lite piggare när man går till bussen.

Skriver senare.


 

Ovido - Quiz & Flashcards