akerhielm

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Emma - 13 april 2011 14:00

Nu är jag hemma efter att ha lunchat med mamma.

Blev en pizza  

Hahaha, vet ni? Dock att jag äter mycket skit mat, godis och chips så har jag faktiskt gått ner 2.2 kg på en vecka, ni är det bara 3.8 kg kvar som jag ska tappa innan sommaren   

Ikväll blir det nog att åka till min älskling, men jag får se.

Har lite ont i halsen.

Men han ville ses, så får väl åka dit.

Jag har sagt att jag har ont, så nu kan han inte skylla på mig ifall han blir sjuk  


Fick i alla fall G+ på matte provet som jag skrev idag, så nu är MatteB mer eller mindre avklart!

Så det känns underbart faktiskt.


Men nu ska jag lägga mig på soffan.

Skriver senare ikväll.


   

Av Emma - 13 april 2011 09:30

Hejhej söntosar!

Nu är jag klar med Matte provet!

Förhoppningsvis var dettsa sista gånge njag skrev detta provet, och sista matteB provet, men man vet aldrig.

Hoppas på ett G i alla fall.


Men nu måste jag fortsätta här i skolan.

Blir att luncha med mamma senare.

Så jag skriver när jag kommer hem.


 

Av Emma - 13 april 2011 07:15

God morgon sötnosar!

Idag är det skolan som gäller trots att jag har ont i halsen.

Menmen, får ta med mig te så kanske jag överlever dagen.

Blir att skriva matteprovet, och sedan får jag se vad som händer.

Kanske ska träffa älsklingen ikväll, men vi får se, medtanke på att jag inte vill smitta honom.


Men nu måste jag dra.


Ni får ha en bra dag.


   

Ovido - Quiz & Flashcards