akerhielm

Alla inlägg under april 2011

Av Emma - 11 april 2011 07:44

God morgon mina små sötnosar!

Hoppas ni har sovit gott och att allt är bra med er,

själv har jag lite ont i halsen, men igår så gick det bort under dagen så förhoppningsvis så gör det de idag oxå.


***


Idag är det en speciell dag, för idag har jag och min älskling vart tillsammans i 10 månader! Helt otroligt vad tiden går fort.




Vi hinner dock inte ses idag, förutom nyss innan han gick till jobbet.

För att älsklingen ska gymma och jag måste hem och plugga till samma jä*la matteprov, som jag trodde att jag var klar med i förra onsdagen....


Men nu måste jag börja klä på mig och fixa mig lite snabbt innan jag måste börja rulla till skolan.

Tänkte gå lite tidigare så jag slipper stressa.  


Btw, jag har ny avslutningsbild nu, looki looki!


    

Av Emma - 10 april 2011 17:50

Hejhej sötnosar!

Nu är jag hemma på Odenplan efter att ha jobbat fram till 15.00 och sedan mött upp min älskling och fikat och kollat sommarkläder. Myspys!

Så nu sitter jag här hemma och lyssna på musik och älsklingen sitter och spelar.

Och snart ska vi stor städa och diska och tvätta och en massa sånadära söndagssyslor, om ni förstår vad jag menar.

Heheh!


Men jag tänkte att jag kan juh börja städa redan nu, så kan jag juh blogga lite senare.

Så vi hörs sen.


 

Av Emma - 9 april 2011 21:04

Nu har jag duschat, och mina ögon vill inte direkt som jag längre.

Så jag tänkte faktiskt gå upp och krypa ner i min säng.

Ensam dock, så det är inte lika mysigt  

Men i morgon blir det att sova hos älsklingen igen.


Men nu säger jag god natt, så vi hörs i morgon när jag slutat jobbet.


 

Av Emma - 9 april 2011 20:02

You don’t have to like me.

I’m not a Facebook status.


 


 

Av Emma - 9 april 2011 19:42

Har äntligen börjat lugna ner mig efter en mycket lång dag.

Mycket olika känslor och tankar.

Träffade P och A idag med min underbara älskling.

Allting gick bra, var extremt nervös.

Men tackvare min älskling som var där och stöttade mig så gick det bättre än tänkt.

Nu ska jag samla tankarna i en lång varm dusch.

Men först ska jag maila min matte lärare.

Men jag skriver snart igen.


 

Av Emma - 9 april 2011 19:28

Bilderna från i natt, från Nivå 22 och the Bridge.

Klockslagen är fel på bilderna eftersom jag upptäkte nu att jag hade glömt att ställa in kamran på sommar tid, just so you know!


                               


 

Av Emma - 9 april 2011 10:30

God morgon på er!

Hoppas att ni alla har sovit gott, och hade en trevlig fredagkväll.

För det hade verkligen jag.

Var juh ute igår med Lina och Viktor, och vi var på Nivå22 och the Bridge.  

Bilder från i natt kommer senare när jag kommer hem.


Kom hem vid typ 2 i natt, min älskling gick och mötte mig. Min sötnos!


Idag blir det att kanske träffa P och A, men får se hur det blir.

Är redigt kluven just nu...


Skriver senare, för nu ska jag lägga mig igen och sedan gå och äta pizza.


   

Av Emma - 8 april 2011 19:03

Såhär kul har jag just nu innan jag börjar tagga till inför utgång!


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards