akerhielm

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Emma - 14 april 2011 16:33

Hur ska man göra när hjärtat vill,


men själen inte orkar mera.


   

Av Emma - 14 april 2011 15:15

Nu blir det Chai Latte och OC.

Tänkte skriva om ett ämne som berörde mig idag...


 

 

 

Av Emma - 14 april 2011 12:07

Nu är jag hemma från skolan, eller ja jag har väl vart hemma typ 30 min eller något.

Var bara i skolan och skrev NP i svenska B och det kändes som det gick helt okej. Men man vet som sagt aldrig.

Så nu blir det att kolla på lite TV och ta det lite lugnt, för ikväll blir det möte i skolan klockan 19.00 , eller ja informationsmöte om vad som ska hända med skolan.

Annars s har jag lov nu!


***


Min älskling var så söt igår, vi köpte hem soppa och bröd, eftersom jag hade extremt ont i halsen, och han tyckte jag skulle få i mig någonting.

Plus att när vi kom hem så la jag mig på sängen, för att jag var sjukt hängig pga febern, och då frågar han mig om jag ville ha te? Men jag tyckte att näe men jag kan fixa det själv.

Han bah, " Nej äskling, bädda ner dig i sängen nu så fixar jag te" 

Tänk vad underbart det är att bli omhändetagen i mellanåt.


***


Men nu ska jag fixa något att äta och sedn krypa ner i soffan.


Skriver senare.


 

Av Emma - 14 april 2011 07:00

God morgon!

Idag känner jag mig otroligt mycket piggare än igår, har knappt ont i halsen och febern är nog borta, som det känns som i alla fall. 

Dock är det min näsa som inte vill som jag, den bara rinner och rinner... *suck*

Visst det är härligt med vår, men inte all dess pollen! Blir galen...

Idag är det Nationella prov i Svenska B, och jag hoppas att det kommer gå bra.

Men man vet aldrig...


Men nu måste jag börja fixa mig inför skolan.

Skriver när jag kommer hem igen.


 

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards