akerhielm

Alla inlägg under april 2011

Av Emma - 5 april 2011 09:16

Jag är sjukt nervör inför lördag asså, det är helt otroligt.

Jag ska nämligen träffa P och A, men som tur är så har jag världens bästa pojkvän som följer med.

Allting har vart så knas på senaste, och väldigt jobbigt.

Har vart så otroligt mycket tankar kring allt, men jag har smsat ganska mycket med A, och hon verkar ändå som en vettig person.

Hon reflekterar till sig själv och så, och det gillar jag.

Och så skrev hon även att hon tycker jag ska ge P en sista chans, och efter jag träffat honom bestämma framtiden. Och han kan inget annat än att acceptera det. Så det känns skönt att hon ändå förstår mig oxå.

Även fast hon bara hört vad han har sagt osv.


Men i alla fall, nervositeten är på max och jag hoppas jag klarar av att göra detta på lördag.

Jag kan juh alltid dra mig ur.

Dem måste ändå förstå.


 

Av Emma - 5 april 2011 08:42

God morgon sötnosar!

Hoppas ni har sovit gott.

Idag är det verkligen skönt väder ute, solen lyser lite grann, och det är lagom varmt. Så det är underbart!   


I skolan just nu är det mycket prat om folk som ska byta skola och oron om att våran skola ska läggas ner är på högsta nivå. Så det är lite små jobbigt...


Idag ska jag "opereras" så är sjukt nervös.

Läkarhuset klockan 17.30

Så då kommer det bli ett tidsinställt inlägg.

Så får jag se ifall jag skriver något när jag kommer hem. Bror lite på hur jag mår och så.


Skriver snart igen..

 


 

Av Emma - 4 april 2011 20:33

Nu har jag pluggat klart för idag. Har pluggat sen klockan 5.

Så nu får det vara nog för idag.

Tänkte hoppa in i duschen, och sedan gå och lägga mig.

I morgon blir det uppe innan tuppen igen.

Ska gå till bussen 07.10, så blir väl att gå upp vid halv 7 eller något.

 


Så puss och god natt på er 


 

Av Emma - 4 april 2011 17:34

Hejhej sötnosar!

Nu är jag hemma igen och jag har har till och med hunnit äta middag.  

Så nu ska jag vara duktig och plugga en massa, sedan städa mitt rum eller ja i allafall plocka undan kläderna från golvet. Och sedan duscha    


Så jag skriver senare.

Pööööössss


 

Av Emma - 4 april 2011 11:15

Nu blir det lunch!

Medans alla andra går till donken, går jag och adam till Dee Jays.

Mums!


Är sjukt hungrig!

Skriver senare


 

Av Emma - 4 april 2011 09:23

God morgon sötnosar!

Hoppas ni har sovit gott, själv blev man väckt av världens bästa pojkvän, fast det hade vart lite bättre om han inte väckt mig klockan sju. Och när han kommer ut ur duschen har jag precis somnat om, och då sätter han sig på mig och börja puss på mig, och efter typ två sekunder när han fått mig vaken säger han "Juste du har juh sovmorgon!" sen vart jag klar vaken.

Sedan fick jag ett sms av honom där det stod att han skulle jobba kväll , vilket betyde att han började inte förens klockan 11.

Så kan kom hem igen   

Men inte så kul för honom att bli påmind när han väl har kommit till jobbet liksom.

Menmen,

Idag blir det inget möte med ABC, för han som jag skulle träffa är sjuk.


Går kvällen var jättemysig, kollade på All good things, dock somnade jag i slutet så fick aldrig reda på vad som hände, eller jo min pojkvän berättade men det är juh inte samma sak liksom.

 

Dagen består av att vi ska ha data nu fram till lunch (11.20) grejjen är den att vi inte har någon lärare, för han är sjuk... och efter det har vi bild fram till 15.20

Efter det blir det att dra hem och plugga lite.


Skriver lite senare.


 



Av Emma - 3 april 2011 19:42

Hej igen sötnosar!

Är fortfarande hemma hos min älskling, ska sova här i natt. Myspys!

Just nu sitter han och spelar lite, och jag sitter här och bloggar.

Vi ska alldeles strax kolla på "All good things". Hörde av Malin att den var bra!

I morgon är det måndag igen, dagen börjar med sovmorgon till halv 10.

Klockan 10 ska jag träffa ABC och diskutera våra studentmössor och lite sådant kul.  

Skoldagen slutar 15.20 så efter det blir det att åka hem och plugga järnet inför nationella redovisningen som jag har på onsdag.

+ att jag har matteprov på onsdag, eller ja omprov.

Så måste verkligen fixa det.

På onsdag så ska jag även "opereras" eller ja ta bort ett födelsemärke som dem inte tyckte såg så bra ut. Eftersom vi har hudcancer  i släkten.

Så det blir lite jobbigt! 

Har tagit bort ett märke innan som inte var något fel på, så hoppas på lika bra svar denna gången.

Menmen, nu ska vi kolla på film, så fort min älskling har spelat klart,

har köpt lite chips och dipp, så blir att bädda ner sig i soffan nu.

Kommer inte skriva mera ikväll, så hoppas ni får en bra kväll.

Så hörs vi i morgon.

God natt!

 

     


 

Av Emma - 3 april 2011 16:00

Hej sötnosar!

Hoppas ni har haft en bra söndag hit en tills.

Själv har jag jobbat mellan 07.40-15.00 , så det har vart rätt okej.

Fick göra incheck, utcheck, bokningar och till och med kassan stämde när jag skrev raport. 

Sitter just nu hemma hos min älskling och ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men något blir det väl, en film eller något.

Skriver mera senare.


 

Ovido - Quiz & Flashcards