akerhielm

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Emma - 11 april 2011 20:24

Nu går jag och lägger mig,

Goood natt på er!


 

Av Emma - 11 april 2011 17:22

Torkar mina tårar och trycker ner känslorna som fastnat i halsen.


Tiden läker inte alla sår, jag insåg det för längesen.


Det lättar, men minnen och mardrömmar går inte att sudda ut.


En lukt

En sak

Ett ord


Är allt som behövs för att kastas tillbaka...


... Till det man allra helst vill glömma.


 

Av Emma - 11 april 2011 16:14


Igår så hjälpte jag juh älskligen att städa hel lägenheten, så han fick diska och ta köket, och hallen och jag tog "sovrummet/vardagsrummet" och badrummet. 

Och ja såhär snygg var man...   

Det tog oss två timmar...


 

 

Av Emma - 11 april 2011 16:00

På grund av dig har jag förändrats!


 


 

 
Av Emma - 11 april 2011 15:28

Nu är jag hemma, eller ja jag har vart hemma i alla fall en halvtimme.

Fick skjus hem från mörby.

Så det var juh skönt det  


***


Så just nu sitter jag och kollar på OC, och funderar på att äte en macka eller två. Så det är väl lite små mysigt.


   

Dagen i skolan var världelös.

Vi gjorde inget i morse, eller ja inte jag i alla fall, efter jag var klar med allting.

Och efter lunchen hade vi bild, men vi gick ut och satte oss i vårvädret i stället. 


     


Jag skriver senare igen.


 

Av Emma - 11 april 2011 11:45

Idag är det 10 månader sedan jag och min underbara älskling blev tillsammans.

Lyckan är otroligt stor, och jag mår så otroligt bra i hans närhet.

Jag känner mig stark och att jag skulle kunna klara av det värsta när jag har han i min närhet. Under dessa 10 månderna så har vi gått igenom så otroligt mycket tillsammans, sorg, glädje, skratt, tårar, födelsedagar, lycka osv.

Vi har även hittat på en hel del, som har blivit till minnen, och mera kommer det att bli hoppas jag. 


Jag älskar dig så otroligt mycket min underbara älskling.

Du betyder verkligen allt för mig och jag tror inte du anar hur mycket du har gjort för mig. 

Du är mitt allt älskling. 

Jag kan verkligen vara mig själv med dig, som jag hoppas du har märkt  


Jag älskar dig mitt hjärta    


   


 


           


Emma   Dennis  


 

Av Emma - 11 april 2011 10:20

Så och så tänkte jag berätta lite om vad som faktiskt hände i lördags när jag och min underbara älskling träffade P och A...

Dem bor ute på Lidingö och ja, mitt lokalsinne är väl inte världens bästa, jag har bara vart där ute en gång innan, och det var 3 år sedan + att då fick jag skjus.

Men nu stod vi på egna ben och skulle åka dit kommunalt.

Och efter mycket om och men så kom vi fram.

Vi tod tunnelbanan till Ropsten och sedan så bytte vi där till Lidingö banan.

Tog sin lilla tid, menmen,   .

Vi var väl där vid halv 4 tiden eller något.

Hade ingen större koll, var mera inne på att jag var så otroligt sjukt nervös.

Men jag blev lite lugnare senare eftersom jag hade min älskling där.

När vi väl hade hoppat av Lidingö banan, så satt vi där och vänta i typ 5 långa minuter, och sedan kom P och A.

Vi gick till något Thai ställe vid stationen, satt där och drack varsin Cola, eller ja jag drack vatten eftersom jag inte dricker Cola, hahah! Måste juh tänka på min vikt   

Så vi satt och pratade till 16.50 då , P gav som förslag att vi skulle gå hem till honom, men eftersom klockan var så mycket och jag skulle hem till middagen och så, så började jag och min älskling rulla hemåt.


Just nu är det otroligt mycket att tänka på.

Jag och älskligen satt och pratade om det igår, och jag är så otroligt förvirrad att jag håller på att bli galen i mellanåt.

Men känns ändå på nått sätt att allting har lättat, jag vet att jag gjorde rätt.

Så det är jag glad över.

Men nu är det mycket frågor och toma svar i huvudet.

Men förhoppningsvis kommer svaren med tiden, dock vet jag inte hur länge jag orkar vänta.


Men nu vet ni var som har hänt i helgen i alla fall   

 

 

Av Emma - 11 april 2011 10:04

I fredags så var jag juh ute med Lina och Viktor, och det var riktigt trevligt   

Först var vi på Nivå 22 och sedan the bridge, mycket trevligt.

På Nivå 22 så var det rätt lugnt när vi kom, och vi var väl där vid halv 9 eller liknande, satt där till halv 11 och väntade in Viktor.  Och Linas kompisar.

Så där tog vi lite och dricka och så.

Sedan bar det av till the bridge.

Blev dock lite less på servicen på the bridge, för dem hade happy hour fram till 23.30 och jag gick och beställde en drink klockan 23.28 och han var inte klar med den och tog betalt 23.33 och då fick jag betala fullt ut, men hallå det är väl inte mitt fel att dem var så långsamma...(?!)

Menmen, skitsamma, skulle ändå inte ha så mycket mera att drick sen.

Men sånt blir man lite trött på.


          


Så det var lite om fredagen!

Jag var hemma på Odenplan vid 2 tiden.

Och min underbara älskling kom och mötte mig, den lilla sötnosen!


 


Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards