akerhielm

Alla inlägg under april 2011

Av Emma - 26 april 2011 20:53

Är faktiskt besviken och förbannad just nu.

En viss person i min omgivning blev bedd att köpa mat till sin lilla syster i lördags, men hon fick svaret "Jag har redan ätit" och då sa hon " Men det har inte jag och jag är hungrig" och då svarar han "Men jag har inga pengar, du har mera pengar än mig" då svarade hon "Jag har inte heller några pengar, + att jag gör av mitt på vettiga grejjer, och inte alkohol och cigaretter" .

Så jag erbjöd henne pengar men gullig som hon är så sa hon nejtack.

Och i och med detta antog jag att han inte hade några pengar kvar denna månaden.

Men så var det inte, han var faktiskt ute och tog några öl idag....

Men hallå kunde du inte lånat ut pengar till din syster då? 

Du hade juh fått tillbaka dem liksom.

Tycker detta är så jävla dåligstil.


+ att det gör det inte bättre att en kär person drar en vitlögn för mig heller.

Gaaah ORKAR INTE!!


 

Av Emma - 26 april 2011 06:30

God morgon sötnosar!

Hoppas allt är bra med er och att ni har sovit.

Nu måste jag fixa mig i ordning bussen går 20 över.

Så måste skynda mig lite.

Skönt att det är sol ute i alla fall, så man blir lite piggare när man går till bussen.

Skriver senare.


 

Av Emma - 25 april 2011 21:20

Hejhej mina sötnosar!

Är hemma hos mig nu, eller ja jag har vart det sedan typ halv sex eller något.

Idag har vi vart hos J, och hälsat på igen.

Denna helgen har varit allt annat förutom lugn kan jag juh säga.

Så jag är riktigt trött just nu, och det ska bli skönt att sova i en riktig säng i natt.

Dock blir det själv, menmen...

I lördagen till söndagen så delade jag och älsklingen på en 90 säng, + att jag gick upp kvart i 7 och i natt så sov vi på soffan.

Så är rätt trött på kroppen.


Så nu blir det sängen för mig faktiskt.


 

Av Emma - 24 april 2011 20:39

Hejhej sötnosar!

Som ni har märkt så har det vart mycket bilder dem senaste dagarna.

Men det är väl lite kul ändå?

Tycker jag har vart duktig som har haft kamran i högsta hugg,    

Är faktiskt lite små sliten efter denna helgen, har hållt igång hela tiden.

Vart på stan, hälsat på J, jobbat, osvosv.

Så det har vart otroligt mycket.

Men skönt att faktiskt vara hemma ikväll och bara ta det lugnt framför TVen och bara njuta av livet liksom.


Så vad ska ni hitta på ikväll då?


Nu ska jag vaa social med min älskling.


Skriver nog inte mera ikväll, klockan är ändå så mycket liksom.


Så vi hörs i morgon.


 

Av Emma - 24 april 2011 07:30

     

Av Emma - 23 april 2011 22:30

                                                     

Av Emma - 23 april 2011 01:00


Bilder från baren under restaurangen, Tiki bar!


   


Bilder från middagen på Mellow Bar!


               


Bilder innan middagen


         


 

Av Emma - 22 april 2011 17:48

Hej sötnosar!

Förlåt att jag inte har bloggat något igår, men jag kände inte dirket för det igår.

Ikväll så skulle vi gått ut på krogen, jag , Lina och älsklingen.

Men Lina ligger hemma i feber, så jag och älsklingen ska gå ut på middag.

Mycket mysigt!

Ska bli mysigt med god dricka och god mat.

Och självklart trevligt sällskap av min älskling.

Vi hart bokat bord klockan 9.

Så snart blir det att hoppa in i duschen och börja fixa sig.


Idag så har jag jobbat och sedan åkte jag och älsklingen in till stan.

Min baby kom faktiskt förbi mitt jobb idag och åt och drack några öl, så det var trevligt.


Så ikväll blir det en massa bilder tagna.

Så som sedan kommer upp på bloggen.


Skriver mera senare.


 

Ovido - Quiz & Flashcards