akerhielm

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Tisdag morgon

Av Emma - 11 januari 2011 08:41

God morgon!

Är super trött idag, och jag tror inte jag är den enda som är det.  

Så vad händer idag?

Jo skolan och sedan hem och plugga matte... SUCK!   

Orkar verkligen inte, men är juh så illa tvungen.

Idag är det en speciell dag, för idag har jag och min älskling vart tillsammans i 7 månader!   

Och idag är det även 1 månad kvar tills jag fyller 18 år!!   

Jag har faktiskt inget intressant att skriva just nu...

Har 6 timmars databas. Inte heller så kul! Så idag är en negativ dag!

Så jag slutar 15.20 idag, om inte våran lärare är snäll idag och låter oss gå tidigare   .


Skriver mera senare.


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards