akerhielm

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma - 12 maj 2011 19:30

Min kärlek!


Min kärlek är min underbara pojkvän.

Han betyder allt för mig.

Vi bråkar och vi svär.

Men jag tror faktiskt att det mesta kan vi lösa du och jag.

Du är det bästa som har hänt mig.

Jag älskar dig över allt annat!


Vi träffades den 4 juni 2010, på en gemensam killkompis student.

Vi båda var egentligen bara där för att gratta, men så föll i alla fall jag för dig, 

så fort du kom innan för grindarna.

Det var kärlek vid första ögonkastet.

Ända sen den dagen har jag älskat dig över hela mitt hjärta.

Du är min största kärlek älskling!


Jag älskar dig  




     

Av Emma - 11 maj 2011 18:06

Jag är den mest lyckligaste personen.

Jag har världen bästa pojkvän.

Att älska en person så mycket att man skulle kunna göra allt för den.

Att älska en person så mycket att livet skulle vara värt att offra för den.

Det är första gången jag någonsin har älskat någon så mycket.

Jag vill leva resten av mitt liv med min nuvarande pojkvän.

Jag vill inte vara med någon annan.

Du är den ända för mig!


Jag älskar dig! 


     

Av Emma - 11 maj 2011 13:20

Ja mitt namn är då Emma som ni borde veta vid det hära laget  

Född den 11/2-93, så blev alltså 18 i år. 

Bor på del tid  med mamma, hennes sambo och mina två små syskon, och andra delen med min pojkvän på Odenplan.

Pluggar 2a året på gymnasiet, och där är det IT linjen.

Börjar til höst på Cyber gymnasiet för min skola ska läggas ner. Så där blir det att läsa in sista året.

Jobbar även som receptionist/Frukost servitris, ett extremt roligt jobb med härliga kollegor och härlig jobb miljö. 

Är tillsammans med världens underbaraste pojkvän,  

På fritiden bloggar jag, jobbar, är med min älskling, festar osv.


   

Av Emma - 11 maj 2011 13:11

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag 
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första tatto/
Piercing
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här
 saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


 

Av Emma - 11 maj 2011 09:21

Jahapp det var juh tråkigt blir ingen engelska tal idag för att det blev för kort tid på oss att få in oss. Visst det är skönt på ett sätt för då blir det nästa vecka.

Men ändå jobbigt för nu var jag juh intsälld på att vi skulle prata.

Menmen, då blir det mera tid att plugga på engelskan, och så.


Men vad ska ni hitta på idag då?   

Sola lite kanske?   

 

 

Av Emma - 11 maj 2011 09:00

Idag är det 11 månader sedan jag och min älskling blev tillsammans.

11 underbara månader, och det är helt otroligt vad tiden går fort.

Den senaste tiden har vi gått igenom mycket bra och extremt jobbiga saker.

Men det är väl sånt man får ta och det är väl det som får oss starkare tillsammans.

Det är helt otroligt vad du vet om mig, du har hjälp mig igenom så otroligt mycket saker, som inte alltid har vart lätt.

Du har pushat mig när det gäller skolan och en massa annat.

Du är helt fantastisk älskling.

Du är det mest underbara jag vet.

***

Snart har vi vart tillsammans i ett helt år, denna perioden har vart den bästa i mitt liv.


Tack för att du är min och för att du vill dela ditt liv med mig.


Jag älskar dig Dennis över hela mitt hjärta!   


// Din Emma  



Av Emma - 11 maj 2011 08:42

God morgon sötnosar!

Idag är det onsdag, vilket betyder att det är kort dag idag i skolan!

slutar 11.20 och efter det blir det att åka hem och sola.

Idag firar även jag och min älskling 11 månader tillsammans   

Mycket trevligt!

Så ikväll blir det förhoppningsvis att åka hem till honom, grejjen är bara den att han slutar 20.00 så det blir lite sent.

Men jag får se, annars får vi mysa på fredag eller så.


Menmen, vi tar det som det kommer, får se vad han säger idag, har ligegr juh trots allt och sover just nu.


Snart så ska jag har muntliga i EngB, är hur otaggad som helst, men edt kommer säkert gå bra...


Men nu ska jag fortsätta skriva om min Syd Afrikanska Musik Historian. *suck*


 

Av Emma - 10 maj 2011 21:15

Orkar inte mera, så nu blir det att gå och lägga sig.

Orkar verkligen inte hålla ögonen öppna längre.

Ska lägga mig på soffan och kolla på DH.

Vi hörs i morgon mina sötnosar!


God natt!


 

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards