akerhielm

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Emma - 4 maj 2011 20:23

Idag är det 11 månader sedan jag och min älskling träffades för första gången.

Helt otroligt vad tiden går fort.

Jag älskar han bara mer och mer för varje dag som går.

Om 7 dagar firar vi 11 månader tillsammans, så himla underbart!

Helt sjukt att man kan hitta någon som man passar så otroligt bra med.

Någon som man faktiskt trivs med.

Någon som man blir glad av att vara med.

Jag är verkligen lycklig!


 


Jag älskar dig  



     

Av Emma - 4 maj 2011 18:30

Hej alla söta läsare!









Är allt bra med er?

Med mig ruller livet på, är extremt trött bara. 

Blev väckt i morse av mamma, och sedan bar det av till skolan, och i morse åt jag faktiskt frukost, och det är inte varje dag, så vart rätt stolt över migsjälv.

Slutade skolan lite efter 11, så jag hann med bussen som gick 11.20, så det var skönt, för då slapp jag vänta en halv timme på nästa buss.

Så var hemma vid kvart i 12, jätte skönt!

Sedan somnade jag på soffan vid ett tiden och blev väckt vid tre tiden.

Åkte iväg till Cyber och nu sitter jag här hos min älskling.


Så dagen har vart rätt soft, förutom att jag vart så extremt hänggig, menmen.

Det är nog på grund av vädret.


 

Ikväll blir det att äta lite mat, och sedan kolla på en massa tv och äta chips!

Tycker vi är värda det faktiskt, för en gång skull!

Så jag skriver lite senare igen.


 
















Av Emma - 4 maj 2011 18:16

Nu är det bestämt, min skola ska stängas ner helt.

Farsta och Liljeholmen visste jag redan om men Danderyd kanske skulle funnits kvar, men nu är det bestämt att Danderyd inte heller ska finnas kvar...

Så 92orna är dem sista som får gå ut.

Vilket betyder att jag måste byta skola.

Och då blir det till Cyber... *suck*

Vill verkligen inte byta skola, men det som är skönt är att det är så många från min skola som ska gå vidare till Cyber, så jag blir juh inte ensam direkt.

Men det känns ändå tungt.


***


Sitter hemma hos älsklingen nu, har vart med mamma på möte med studievägledaren på Cyber och pratat om vilka ämnen som jag måste läsa osv, och även fyllt i en ankät om att jag ska börja.

Mötet gick väl bra men känns ändå tungt att byta skola, och det kommer det alltid göra.

Men nu är det snart bara ett år kvar tills jag tar studenten så det känns underbart, så nu är det bara att ligga i till tusen så jag gå ut med mina fina betyg som jag har nu.


Men snart blir det ett nytt inlägg om dagen, tänkte bara uppdatera lite om skolan medans det ändå ligger färskt.


 

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards