akerhielm

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Emma - 10 maj 2011 21:15

Orkar inte mera, så nu blir det att gå och lägga sig.

Orkar verkligen inte hålla ögonen öppna längre.

Ska lägga mig på soffan och kolla på DH.

Vi hörs i morgon mina sötnosar!


God natt!


 

Av Emma - 10 maj 2011 19:42

I går när vi hade p-möte på jobbet, så hade vår underbara personalchef köpt in lite fika.
Och genast hade hon jätte sammarbets veliga kolegor    




   

Av Emma - 10 maj 2011 19:27

Visste ni att om en månad exakt


alltså den 10 juni,


HAR JAG SOMMAR LOV!


     

 

Av Emma - 10 maj 2011 18:55

Nu vart det så att jag ska faktiskt hoppa in i duschen och göra mig i ordning inför en kväll i soffan framför TVen.

Härligt härligt!

Det ända som saknas är min älskling.

Men honom träffar man förhoppningsvis i morgon  


Skriver snart igen!


   

Av Emma - 10 maj 2011 18:08



Den 23 maj, så spelar min killkompis V, och hans kompisar på Stampen.

Kom dit vettja  

Förköp 60 kr

i dörren 80 kr

Åldersgräns är 18 


 


 

Av Emma - 10 maj 2011 17:58

Hejhej sötnosar!

Nu har jag vart hemma ett tag och legat i solen, och förhoppningsvis kanske man har fått lite färg kanske.

Mötte upp A förut inne i stan, vi satt och snacka lite och hade trevligt.

Sedan hade vi sällskap hem till mörby, och sedan tog jag bussen hem.

Och nu sitter jag här.


Ändrade lite på utseendet på bloggen förut idag, visst blev det rätt fint?

Med blommor och allt, det är juh trots allt snart sommar.

Idag är det extakt en månad kvar innan jag får mitt slutbetyg från 2an, och har sommarlov!!

Längtar så otroligt mycket att det är otroligt.


Så ikväll blir det att ta en lång dusch och sedan kolla på DH, som är klockan 21.00, smsa lite med min älskling som slutar 20.00 och lite sådant mysigt.


Vet ni?

I morgon är en otroligt speciell dag, kan ni gissa vad som händer?

Det avslöjar jag i morgon   


 

 


Av Emma - 10 maj 2011 12:49

Sitter och väntar på att vi ska få gå in i labbsalen och bli klara, så är vi sedan klara för idag!   

Kanske blir att gå förbi min älsklings jobb och få en puss och sedan åka och möta upp A för en fika och prata inne i stan. Får se lite hur jag ska fördröja tiden tills A kommer bara, men det bror juh helt på när jag slutar.

Så dagen har vart rätt skön ändå.


Efter fikat blir det att åka hem och steka i solen.   

Härligt!

Och så får det bli en massa tjejsnack med mamma på det.

Kan det bli bättre?

 

Av Emma - 10 maj 2011 10:41

Livsfarliga ord som kvinnor använder:
1. BRA = för att avsluta en diskussion där kvinnor VET dom har rätt och du borde vara tyst!
2. INGENTING = betyder NÅGONTING och nu ska du passa dig!
3. GÖR SÅ = är en varning, inget godkännande!!!
4. SKIT SAMMA = kvinnans sätt att be dig dra åt h*e!
5. HELT OK = hon vill tänka noga och länge innan hon bestämmer HUR och NÄR du kommer att få betala för ditt misstag


Taget av Emelie, men tyckte den var så otroligt bra


 

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards