akerhielm

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Emma - 1 maj 2011 22:00

Näe vet ni vad?

Nu ropar faktiskt sängen på mig, så blir nog att göra mig i ordning och krypa ner.

Dock blire ingen bild på håret idag, så ni får det i morgon när det torkat.


God natt på er sötnosar!


 


Av Emma - 1 maj 2011 21:25

Ikväll har jag ätit middag hemma hos mig med min älskling och min familj.

Mycket mysigt.

Vart entrécot och hasselbackspotatis med bea, sparris och sallad, och sedan vart det tårat och ost.

Älsklingen åkte härifrån vid sju, jag fick skjus ner till ICA och tillbaka, köpte en choklad.


***


Och nu har jag precis färgat håret och så.

Mycket rogivande.

Håret är fortfarande blött så vet inte hur det blir än och min hårtork är hos älsklingen så kan inte torka det heller... Typiskt!


       

Men nu ska jag kolla lite på TV, skriver snart igen.



 

Av Emma - 1 maj 2011 20:57

       


 

Av Emma - 1 maj 2011 12:50

God morgon alla mina söta läsare!


Hoppas ni hade en underbar Valborg,

själv tog jag det rätt lugnt, blev lite drickande med min älskling och hans bror här hemma på Odenplan.

Somnade väl vid halv ett, så det var en trevlig kväll.

Vi alla var nog rätt slitna igår, för egentligen skulle vi ut, men jag hade juh jobbat och vart uppe sedan klockan 6, och älsklingen var oxå lite små trött och S med.


Idag bär det av hem till Täby, ,med min älskling, för att äta middag där.

Mycket trevligt.

Blivit lovade helstekt entrécot potatis och bea och grönsaker.

Så det ska bli trevligt.


Men snart, när älsklingen har duschat klart och så , så bär det in till stan för att ta en liten fika eller något innan vi åker till mig.


Dock är det jättetråkigt väder ute så blir ingen ute fika, utan vi får sitta inne istället. 




Men nu ska jag klä på mig och sånt, så vi hörs ikväll när jag är hemma och sånt.


Hoppas ni får en bra dag!


   

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards