akerhielm

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Emma - 8 maj 2011 22:00

Att hela tiden försöka att nå upp till folks ideal är inte alltid så lätt.

Att hela tiden känna att man inte duger får en att sjunka i ens egna ögon.

Att hela tiden försöka få en bekräftelse att man räcker till och att man är bra som man är, är inte alltid något man får.

Att hela tiden sträva efter något som alla andra vill att man ska vara, får en bara att sjunka.

Att känna att man aldrig kommer göra någon lycklig på ens egen lycka, är något som krossar mitt hjärta.

Att hela tiden tro att man är någon annan, får en att tappa bort sig själv.


Att varje kväll gråta sig till sömns, slutar med att kudden aldrig torkar.


Nu säger jag god natt och ska se om jag kan sova något i natt.

Kanske blir att stanna hemma i morgon får se, 

har mycket at tänka på just nu.

Blir iallafall en runda till jobbet i morgon på personalmöte 15.40

Så upp ur sängen ska jag i alla fall.


Vi hörs i morgon.


 

Av Emma - 8 maj 2011 19:12



Blandade bilder från idag och igår.

Idag var jag på min pojkväns lilla systers  konfirmation.

Och igår var det fest!


                       


 

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards