akerhielm

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Emma - 13 maj 2011 19:46
Fast jag inte sett dig på så länge Tänker jag på dig ibland Det var nånting som fastnat på mig nåt som aldrig helt försvann Fanfanfan det skulle varit du Fanfanfan det skulle varit du Fick jag spela om partiet Fick jag chansen en gång till Fick jag vrida tillbaks tiden om dom gav mig en ny giv Fanfanfan det skulle varit du Fanfanfan det skulle varit du Alla klockor, körer Alla himlens orglar skulle varit för oss Alla trummor och trumpeter Alla sagor, alla under Allt på en och samma gång Fanfanfan det skulle varit du Fast det var så kort romans var det nåt jag borde ha förstått Såna chanser kommer en gång bara Aldrig att dom kommer två Fanfanfan det skulle varit du Fanfanfan det skulle varit du

   
Av Emma - 13 maj 2011 19:45

Jahapp, då var dagens punkt : Mina föräldrar


Vad ska jag säga om dem.

Jag bor med min mamma, min pappa har jag endast träffat 3 gånger.

Så jag har ingen vidare kontakt med honom.

Vilket jag inte vet om jag vill heller.

Min mamma är det bästa som har hänt mig.


 

Av Emma - 13 maj 2011 19:44

♥ Nasse och Nalle Puh sitter under ett stort träd och tänker över livet. Plötsligt frågar Nasse: "Puh, vi har fått två händer för att hålla. Två ben för att gå. Två ögon för att se. Två öron för att höra. Men varför har vi bara ett hjärta?" Puh tänker en liten stund och svarar: "Nasse, det är säkert för att det andra hjärtat är bortskänkt till en annan och som vi själva måste hitta" ♥


 

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards