akerhielm

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Emma - 14 maj 2011 19:33

Hejhej mina söta läsare!

Kom nyss hem från en dag på jobbet och sedan mötte upp älsklingen i stan och sedan åkte vi och handlade.

Trevligt!

Idag på jobbet var det riktigt kul, var extremt mycket gäster, och jag fick stå både i receptionen och fixa med frukosten. Så det blev en hel del spring idag.

Efter jobbet tog jag och C, en afterwork. Mycket trevligt, massa tjejsnack och allt vad livet har att erbjuda.

Härligt att ha någon som man verkligen kan prata med.  

Ikväll ska jag och älsklingen kolla film och bara ta det lugnt.

Ville dragit ut och vart med och firat V, men har inga pengar fram till löning.

+ att jag ska juh faktiskt se han spela snart, så vi får juh ändå ses snart.  


Vet inte vad jag ska skriva mera...

Kan berätta att igår hände det inte speciellt mycket.

Sov hemma hos min älskling och vi kollade på Cell 211.

En riktigt bra film, och det är en av dem få som jag faktiskt inte har somnat till.

Så den är värd att se tycker jag  

En spansk film.

   


Men nu ska jag kolla tv och sedan ska vi göra mat.

Skriver senare.


 

Av Emma - 14 maj 2011 16:15

Det här åt jag idag: 

Idag har jag endast fått i mig en macka så länge.

 

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards