akerhielm

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma - 18 maj 2011 21:10

Titta vad bra det går:


 



Av Emma - 18 maj 2011 20:58

Och här kommer lite efter bilder från städningen:


 

       



   

Av Emma - 18 maj 2011 20:43













Här är före bilderna innan städningen och rensning av garderob: 


  


Kläderna är överallt

 

Kläderna är bara inslängda i garderoben

 


Rummet börjar bli bättre

   



     

Av Emma - 18 maj 2011 18:25

Nu kör vi lite frågestund!

Fråga på nu fram till söndag, jag kommer påminna er varje dag  

Så se till att fråga vad ni vill nu.

Jag är ärlig som allt! 


   

Av Emma - 18 maj 2011 17:47

Nu är jag extremt mätt och glad.

Har ätit pannkakor.

Som jag faktiskt lagade, helt själv  

Och nu sitter jag och kollar på 4 bröllop.

Oh herregud vad jag oxå vill gifta mig   

Men nu ska jag städa mitt rum och tömma min garderob , och se vad som behövs köpas in.


Så jag skriver lite senare  


    

Av Emma - 18 maj 2011 16:57


 

Av Emma - 18 maj 2011 16:31

Hejhej sötnosar!

Nu är jag hemma igen.

Var i centrum ett tag, åt lite med mamma och min syster.

Fick bli burger king.

Hehhe, tjockis mat!

Menmen, sånt får man unna sig ibland tycker jag faktiskt.

Sedan har jag prövat bikini och klänningar och en massa sånt.

Klänningen satt jättebra, men var genomskilnig.

Och bikinin satt som om man hade satt på en gurka kläder.

Allså inge bra.

Jag är rätt platt, så det såg jättekonstigt ut.

Menmen, sånt är livet.


Sedan åkte vi och lämna in bilen på Toyota, och jag hittade även en bil som jag verkligen älskar.

Vet inte vad det var för någon, eller jo det var någon Toyota  

Sedan tog vi en prommis på 35 minuter hem.

Härligt!


Och nu som solen börjar träda fram igen oxå.


 



Nu ska jag sätta mig och försöka plugga lite.

Så jag skriver senare igen.


Ha det bra sålänge!

     


Av Emma - 18 maj 2011 13:35

Känner mig sviken, och bedragen.

Varför gjorde du såhär mot mig igen?

Varför ljög du för mig?

Varför sa du att du kunde hålla något när jag sa emot att du aldrig skulle klara det.

Varför ska du svika mig och din tjej så mycket för?

Detta var droppen, och nu orkar jag inte mera.

Du hade din sista chans, och jag är ledsen men nu är det över.


   

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards