akerhielm

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Hemma på Odenplan

Av Emma - 14 maj 2011 19:33

Hejhej mina söta läsare!

Kom nyss hem från en dag på jobbet och sedan mötte upp älsklingen i stan och sedan åkte vi och handlade.

Trevligt!

Idag på jobbet var det riktigt kul, var extremt mycket gäster, och jag fick stå både i receptionen och fixa med frukosten. Så det blev en hel del spring idag.

Efter jobbet tog jag och C, en afterwork. Mycket trevligt, massa tjejsnack och allt vad livet har att erbjuda.

Härligt att ha någon som man verkligen kan prata med.  

Ikväll ska jag och älsklingen kolla film och bara ta det lugnt.

Ville dragit ut och vart med och firat V, men har inga pengar fram till löning.

+ att jag ska juh faktiskt se han spela snart, så vi får juh ändå ses snart.  


Vet inte vad jag ska skriva mera...

Kan berätta att igår hände det inte speciellt mycket.

Sov hemma hos min älskling och vi kollade på Cell 211.

En riktigt bra film, och det är en av dem få som jag faktiskt inte har somnat till.

Så den är värd att se tycker jag  

En spansk film.

   


Men nu ska jag kolla tv och sedan ska vi göra mat.

Skriver senare.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards