akerhielm

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Visst vart det fint?

Av Emma - 10 maj 2011 17:58

Hejhej sötnosar!

Nu har jag vart hemma ett tag och legat i solen, och förhoppningsvis kanske man har fått lite färg kanske.

Mötte upp A förut inne i stan, vi satt och snacka lite och hade trevligt.

Sedan hade vi sällskap hem till mörby, och sedan tog jag bussen hem.

Och nu sitter jag här.


Ändrade lite på utseendet på bloggen förut idag, visst blev det rätt fint?

Med blommor och allt, det är juh trots allt snart sommar.

Idag är det extakt en månad kvar innan jag får mitt slutbetyg från 2an, och har sommarlov!!

Längtar så otroligt mycket att det är otroligt.


Så ikväll blir det att ta en lång dusch och sedan kolla på DH, som är klockan 21.00, smsa lite med min älskling som slutar 20.00 och lite sådant mysigt.


Vet ni?

I morgon är en otroligt speciell dag, kan ni gissa vad som händer?

Det avslöjar jag i morgon   


 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards