akerhielm

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

hela tiden

Av Emma - 8 maj 2011 22:00

Att hela tiden försöka att nå upp till folks ideal är inte alltid så lätt.

Att hela tiden känna att man inte duger får en att sjunka i ens egna ögon.

Att hela tiden försöka få en bekräftelse att man räcker till och att man är bra som man är, är inte alltid något man får.

Att hela tiden sträva efter något som alla andra vill att man ska vara, får en bara att sjunka.

Att känna att man aldrig kommer göra någon lycklig på ens egen lycka, är något som krossar mitt hjärta.

Att hela tiden tro att man är någon annan, får en att tappa bort sig själv.


Att varje kväll gråta sig till sömns, slutar med att kudden aldrig torkar.


Nu säger jag god natt och ska se om jag kan sova något i natt.

Kanske blir att stanna hemma i morgon får se, 

har mycket at tänka på just nu.

Blir iallafall en runda till jobbet i morgon på personalmöte 15.40

Så upp ur sängen ska jag i alla fall.


Vi hörs i morgon.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards