akerhielm

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

En seg dag idag

Av Emma - 4 januari 2011 13:20

Asså jag är så extremt seg och jag har vart det hur länge som helst nu.

Det är nog efter nyårsafton faktiskt.

+ att jag har juh inte heller gjort något speciellt och då blir man juh trött oxå.

Men i morgon ska jag jobba, ska in vid 16.00 tiden , ska bli kul.

Ska nämligen lära mig receptionen   

Får se hur det slutar, men vi hoppas på att det ska gå bra.

Men ni ska jag klä på mig min rosa mina mysdress och sätta mig och plugga matte ett tag    och idag har jag tyvärr ingen choklad hemma som kan pigga upp mig. Men jag och min syster ska baka kladdkaka sen, så jag får hålla humöret uppe i alla fall   .


Men puss på er sålänge!   


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards