akerhielm

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Dag 2 - Något jag ångrar

Av Emma - 4 januari 2011 13:15

Något jag faktiskt ångrar brutalt mycket är att jag tog min f.d bästa kompis på G kille.   Och jag vet vad ni tänker nu... Hur kan man göra så mot en kompis? Och jo jag kan väl bara säga att någon gång har väl killar gått före tjejkompisarna för er oxå, kanske inte så långt som i detta fall, men jag lär mig av mina misstag. Detta  ledde till att vi sa uppkontakten. Det visade sig att killen var en riktig IDIOT!    och allting var i onödan. Så finns det något jag kan göra ogjort så är det denna sak. För hade detta inte gjorts så hade mitt liv sett annorlunda ut idag. Inte bara att jag hade kanske haft en vän till utan på många andra plan oxå.


Vad mera kan jag säga förutom att jag ångrar det, för denna tjejen var en riktig vän...



 

 
 
Ingen bild

ankan

10 januari 2011 17:27

Spelar det nån roll at killa va en idiot ?
Den största idioten är väl ä ndå du ? JAg fattar inte hur man kan göra sånt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SJUKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


Emma

10 januari 2011 18:34

För det första tycker inte jag du ska yttra dig något om killen för denna killen, såg till att jag har men för livet!
Ja och jag vet att jag var en idiot,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards