akerhielm

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Tisdag och jag är trött

Av Emma - 24 maj 2011 08:35

God morgon mina sötnosar!

Hoppas ni har sovit gott och att allt är bra med er.

Själv är jag extremt trött, har vart vaken halva natten för att jag har haft kramper i magen.

Menmen, så kan det gå liksom.

Sitter i alla fall i skolan just nu och har extremt tråkigt.

Vi får gå efter lunch vilket känns bra.

Men jag förstår inte vad vi gör här eftersom vi ändå inte har något att göra.

Menmen, man ska väl inte klaga, det finns faktiskt elever som inte får gå i skolan...

Men i alla fall, efter skolan kanske jag ska möta upp mamma inne i stan, för min bror är hos logopeden.

Och ikväll blir det att öva in engelskan inför morgondagens redovisning och Syd Afrikas musik historia.

Tror det kommer gå rätt bra ändå.

Känner mig rätt självsäker.


Men nog om detta.

Vi hörs senare.


 

 
 
Elvira

Elvira

24 maj 2011 10:59

Hej!
Jätte fin blogg, kolla gärna in min & kommentera! :D Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin'? (om du har det)

Kraam

http://elifoto.blogg.se

Emma

24 maj 2011 15:07

Hejhej!
Tack så mycket!
Självklart kan vi göra det :)

kram

 
tessan

tessan

25 maj 2011 14:05

Allt bra idag?

http://varanfotoblogg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards