akerhielm

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Ny dag nya tag

Av Emma - 10 maj 2011 08:45

God morgon sötnosar!

Hoppas ni har sovit gott och att allt är bra med er.

Själv är jag lite små trött, men piggnade till lite när jag kom ut i solen och kände att det var otroligt skönt vänder redan 07.45

Igår så var jag i skolan, sedan åkte jag till jobbet och hade p-möte (personal möte). Mötet höll på från 15.40 till ca 17.00 och sedan bar det av till Odenplan och möta min älskling. Vi tog en fika och sedan satte vi oss i gräser i Vasaparken och njöt av solen.

Sedan gick vi och köpte pizza och gick hem och åt den.

Sedan fick det bli lite plugg och efter det blev det film och mys.

Och som vanligt somnade jag i älsklingens knä, när han försökte väcka mig så slängde jag mig ur ett par konstiga ord typ "Älskling har du stuckit oss från listan" Han svarar " Men älskling vad pratar du om? Vilket lista?"

Jag svarade "Men listan på sängarna"

Sedan vaknade jag till helt, och insåg att jag faktiskt hade pratat på riktigt, jag trodde det bara var en dröm.

Lite konstigt men jag trodde jag var på jobbet nämligen.   

Menmen, älskar mitt jobb, måste vara därför jag drömde om det.


***


Menmen, idag är det en ny dag och nu är det nya tag som gäller, sitter i skolan just nu och bara tar det lugnt eftersom jag är klar med allting redan, så nu blir det bara att skriva en massa blogg inlägg.

Slutar 15.20 om vi inte får sluta tidigare såklart.

Sedan blir det att åka in till stan och ta en fika med A, och prata lite.

Sedan bär det av hem och sola lite kanske?
Och möjligtvis kanske plugga om jag orkar.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer just nu, så jag skriver lite senare. 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards