akerhielm

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Dag 15 - Mina rädslor

Av Emma - 17 januari 2011 16:45

Alla har säkert någon rädsla vissa är rädda för flera och större saker medans andra kanske är rädda för spindlar och jag har en hel radda på saker som jag faktiskt är rädd för:

  1. Mörkret
  2. Att gå hem själv från bussen på kvällen
  3. Små utrymmen
  4. Spindlar
  5. Att bli lämnad kvar ensam av dem jag älskar
  6. Döden

Och nu kommer säkert dem som känner mig väl tycka att hur kan du vara rädd för döden när du har velat ta ditt liv.

Och jag kan svara på det redan nu, att ja visst jag har velat ta mitt liv och jag har försökt och det är något jag inte är stolt över och Gudarna ska veta att jag är glad för att jag är kvar här på jorden.

Men efter det så insåg jag att döden var inget att leka med...


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards