akerhielm

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Nyduschad och fin

Av Emma - 2 januari 2011 11:59

Nu har jag duschat och det är helt sjukt vad man mår bättre efter en 10 minuters dusch   för tex i morse när jag vaknade så svettades jag och kändes som jag hade feber, men nu mår jag som vanligt igen   ! Bra va?


Jag vet inte vad jag ska göra nu?

Min pojke har inte vaknat än, eller han har i alla fall inte smsat,   . Så jag vet inte om vi ska ses idag eller inte...

Så jag kan inte planera något ännu.

Lite små frustrerande, menmen.   

Får hoppas på att han vaknar snart.


Men under tiden kan jag juh slänga in 5 sanningar och hissar och dissar   Det låter väl toppen?


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards