akerhielm

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Väntar och väntar...

Av Emma - 27 april 2011 13:18

Sitter just nu hemma och har nyss ätit lite omelett och nu väntar jag på mamma.

Vi ska åka till Centrum och köpa ett par jeans till mig  

Och jag kan juh egentligen inte använda jeans pga knappen som är nickel i, men vi har hittat ett par riktiga jeans utan någon knapp. 

Eller dem heter inte jeans utan treggings, men det är samma sak.

Och dem satt som handen i hansken på mig.

Så det är kul att kunna använda lite mera vanliga kläder igen och inte bara olika leggins.





Sedan blir det att åka till min älskling.

Så får jag vi se vad som händer senare.


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards