akerhielm

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Min älskling <3

Av Emma - 27 januari 2011 20:00

Jag vet att min pojkvän läser min blogg så jag tänkte bara skriva ett litet inlägg till honom nu...

Älskling det var inte meningen att bråka med dig häromdag, och jag hoppas du förstår det. Du betyder allt för mig och jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig.

Du är inte bara min pojkvän, du är även min bästavän och så mycket mera, du är mitt allt! Du är min livs kärlek, och jag hoppas du vet det.

Jag är fullkomligt värdelös på att säga såna hära saker till dig i verkligheten, jag vet det! Men någon dag så blir det ändrig på det oxå, men jag hoppas du tar åt dig av det lilla jag skiver till dig här på bloggen och på smsen.   

Jag älskar dig så obeskrivligt mycket och du ska veta att jag kommer alltid att finnas vid din sida!

Du har funnits vid min sida i snart 8 månader, och det har vart dem bästa månaderna i mitt liv. Allt vi har gjort som tex, våran lilla tripp till Danmark med tält och allt, och alla våra kvällar hemma i soffan framför tven, det är såna saker som får mig att må bra, och det känns så skönt att ha sånt med mig när livet inte går som jag vill.

Att veta att du finns för mig!

Jag vill bara tacka dig för allt du gör och har gjort för mig, och jag vet tyvärr inget annat sätt att förmedla detta på förutom här på bloggen.

Så alla kan se att jag är världens lyckligaste flickvän som har dig!


  


Hoppas du har haft en bra dag på jobbet och att middagen var trevlig ikväll och att du pussade och kramade alla från mig.

Synd att jag inte kunde vara med ikväll, men behövde plugga.   


En massa kärlek till dig!

Jag älskar dig   


   



 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards