akerhielm

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Måndag morgon - ny vecka nytag

Av Emma - 24 januari 2011 09:46

God morgon!

Måndagmorgon är nu här, och det menas med att det är nya tag.

Och det känns juh jätteskönt, när man liksom börjar bli sjuk   

Jätte täppt i näsan och ont i halsen och kände mig febrig i morse, men jag hade som tur var ingen feber!   

I morse ringde mamma till doktorn som tog blodprover på mig i onsdags och allt var normalt och bra    Jag måste dock börja äta på regelbundna tider och äta 1 gång var tredje timme typ, för att orka med dagarna i skolan.

Lite jobbigt, när man är van att skippa fruskosten och inte äta så mycket till lunchen. Men nu ska det bli ändrigar och så ska jag börja köra efter GI metoden och börja träna.


***


Sitter just nu i skolan och inte gör speciellt mycket eftersom vi redan är klara med det vi ska prata om i morgon, så hade jag inte haft några lektioner efter lunch hade jag slutat nu.

Men klockan 13.45 så ska jag träffa en kille från ABC och prata om våran student som är om 1½ år.   

Börjar bli rätt taggad asså!

Så det ska bli kul!


***


Idag så vet jag inte om jag ska träffa min pojkvän, vi pratade om det igår att jag skulle sova där i natt eftersom jag ska till Liljeholmen i morgon, men jag vet inte om jag smittar och jag vill inte smitta min lilla älskling.

Så det blir nog att sova hemma i natt   


Men nu orkar jag inte skriva mera.



  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards