akerhielm

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

God morgon

Av Emma - 10 januari 2011 09:45

God morgon på er sötnosar!   

Hoppas ni har sovit gott och ni som börjar skolan idag är taggade...   

Men det är inte jag kan jag säga...

Sitter just nu i skolan, och gör inte ett skit, för våran lärare som vi skulle ha nu i 2 timmar är sjuk.

Menmen, Malin kommer snart så det ska bli kul    och få berätta allt som hänt nu på lovet.


***


Har juh inte bloggat så mycket som jag lovat att göra, men det är för att jag har inte mått så bra dem senaste dagarna, + att i lördags så jobbade jag mellan 09.00-15.00 och sedan blev det brottom hem och duscha och byta om för att sedan åka på middag hos min morbror, med fru och barn. Och efter det så åkte jag hem till min älskling och sov där.

Och sen i går så var vi på middag i Danderyd och firade Simon som fyllde år den 1/1. Mysigt!     


***


Men nu ska jag fylla i lite i min nya kalender som jag köpte igår, duktig som jag är!


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards