akerhielm

Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Mitt år 2010:

Av Emma - 7 januari 2011 21:49

Hur har året 2010 varit för dig? – Det har vart en berg-och-dal bana, men jag träffade juh min pojkvän så det har vart ett underbart år, har träffat mycket roligt folk och festat mycket   

  

 Bättre än förra året? – Ja det tycker jag!

  

 Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Självklart kommer jag aldrig glömma den 4/6-2010 då jag träffade min nuvarande pojkvän för första gången.   

  

 Har du flyttat under år 2010? – Nopp faktiskt inte, eller asså jag bor halvt mer eller mindre hos min pojkvän   

  

 Har du hittat en ny låt som du älskar? – Mikrofonkåt, Gubben i lådan, Suicide Silence , och Heaven Shall burn

  

 I så fall vilken?

  

 Har du kysst en främling? – Näe eller när jag träffade min pojkvän så var han juh en främlig först   


  

   

 

  

 Hur har din kärlek varit 2010? – Jodå det tog slut mellan mig och mitt ex, men jag hittade världens underbaraste pojkvän som jag är tillsammans med idag. Jag har aldrig älskat någon som jag älskar honom. Nu vet jag vad äkta kärlek är!

  

 Har du varit kär? – Jag är just nu   

  

 Har du sagt jag älskar dig till någon? – Japp   

  

 Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja…..   

  

 Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nopp

  

  

   

      

 

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej tack och lov?!

  

 Har någon i din släkt avlidit? – Min morbrors frus mamma    Vila i frid!

  

 Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Japp, min pojkväns lillebror

  

  
Varit i slagsmål? – Nja, asså han slog juh inte tillbaka

  

 


PERSONLIGT 

  

 

Har du gjort någonting du ångrar? – Ja gud ja.. 

  

 I så fall vad? – Som sagt tänker jag inte avslöja i bloggen iaf,

  

 Har du skämt ut dig? – Jajamensan, men det är väl inte så farligt(?)

  

 Har du ljugit för en vän? – Ja det har jag.


Har du varit ute en hel natt? – Jao

  

 Har du blivit tagen av polisen? – Nopp

  

 Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Japp ;)

  

 Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja såklart haha, Malin, Zandra   

  

 


  

Vilken skola går du på? – Stockholms IT gymnasium / Edicon

   

 Har någon varit elak mot dig i skolan? -Nopp


 Hatar du någon på din skola? - Hahahaha! Näe

   

 Har du gjort något framsteg? – Ja såklart,

   

 Haft alla rätt på ett prov? – Ja såklart   

   

   

  Vänner:

   

   

Har du träffat nya vänner? – Ja! :)

   

   Har du förlorat en vän? – Jag har sagt upp vänskapen med en del, ja.

   

   Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Yes.

   

   Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej inte riktigt..

   

   Har du ljugit för en bästavän? – Näe

   

   Har du haft en relation med en vän? – Nopp



  

   

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards