akerhielm

Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Fredag kväll

Av Emma - 7 januari 2011 20:07

God kväll allihoppa!

Hoppas ni har haft det underbart dessa dagar som jag inte har bloggat.

Har nämligen inte mått så otroligt bra...   

Men nu är jag på fötterna igen, hoppas jag i alla fall,


Går dagen var en spännande dag, först pluggade jag och mamma i nästan 3 timmar, sedan blev det lite lunch och sen åkte jag till stan och träffade min älskling.

Vi gick även på bio och såg the town, grymt bra film!   


  


Senare på kvällen när vi hade kommit hem så skrek någon otroligt mycket, i perioder, jätteobehagligt.

Så både vi och grannarna ringde polisen, men när dem väl lyckats bryta upp dörren var ingen hemma   

Sedan i morse när jag skulle gå till skolan för att skriva prov så var det någon som höll på memin pojkväns brevlåda och höll på att damsuga utanför i hallen så jag skulle gå och kolla i titthålet och när jag är en halv meter ifrån, så dunkar något i dörren. Och jag blir skit skraj, låste in mig på toan och ringde mamma.   

Så hon fick prata med mig när jag gick ut, hade förberätt mig så jag hade nycklarna i handen och tagit allt i farten, men när jag väl kom ut så var det bara en städare    men denna natten och morgonen var den värsta i mitt liv.    För när rädslan tar över kroppen och man skakar, då finns det ingen tid att tänka. Då äre bara att köra på....


Men nu är man i alla fall vittne ifall det händer något mera.   

Har inte gillar farbror blå innan,och det gör jag fortfarande inte, men dem som var hos oss igår var jättetrevliga, och det gillas!   



Så avslutar vi detta inlägg med en låt, Katy Perry Fireworks!

  



  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards