akerhielm

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Dag 1 - En person som betyder mycket för mig...

Av Emma - 3 januari 2011 18:20

En person som betyder mycket för mig är min mamma   .

Mamma och jag har gått igenom så otroligt mycket saker tillsammans och det säger väl dem flesta om sina mammor, men mamma och jag vi har gråtit och vi har skrattat, vi har skrikit och vi har kramats.   

Mamma har sett mig lyckas och misslyckats men hon har alltid stått kvar.

Hon har räckt ut sin hand när jag har fallit.

Hon har alltid haft en tröstande axel att luta sig mot.

Hon har sett mig kär, hon har sett mig gråta, hon har sett mig förbannad och förvirrad. Men hon har aldrig dargit sig tillbaka.

Mamma är en av dem få personerna som har gjort mig stolt.


Min mamma betyder mycket för mig och hon har en plats i mitt hjärta som ingen annan någonsin kommer att kunna ta ifrån.


Mamma och jag bodde själva i nästan 6 år.

Och jag är så otroligt lycklig och glad att jag har fått ha den ensamma tiden med mamma, för jag kommer nog aldrig komma så nära någon annan än min mamma.

Mamma vet allt om mig, och då menar jag allt.

Min mamma är inte bara min mamma, utan hon är även min bästavän!


Jag älskar dig Mamma!


 



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards