akerhielm

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Jag hade tänkt...

Av Emma - 3 januari 2011 17:06

Jo jag hade tänkt för att det ska bli lättre för mig att ha något att skriva om så ska jag komma på 28 st olika punkter, så ska jag skriva om en varje dag fram till den 31 januari. För att lätta på trycket lite.   

Och för att det ska bli lite roligare att läsa än, att bara läsa det som händer nu hela tiden.

Ni kan då alltså med tiden om ni har några förslag skriva dem som kommentar om vad ni vill att jag ska skriva om   .


Så här kommer den 28 punkterna:

Dag ett ska jag skriva om, en person som betyder mycket för mig.

Dag två: Något jag ångrar.

Dag tre: Mitt bästa köp.

Dag fyra: Ett sommarminne

Dag fem: Bästa filmen

Dag sex: Min barndom

Dag sju: En dag som jag kommer ihåg

Dag åtta: Min skolgång

Dag nio: Min pojkvän

Dag tio: Min bästavän

Dag elva: Något som gör mig lycklig

Dag tolv: En bild som säger mera än 1000 ord

Dag tretton: Någon som har sårat mig

Dag fjorton:Vad är kärlek för mig?

Dag femton: Mina rädslor

Dag sexton: En plats jag trivs på

Dag sjutton: Detta får mig att gråta

Dag arton: Om jag fick byta liv med någon

Dag nitton: Bästa boken jag läst

Dag tjugo: Mitt favorit godis

Dag tjugoett: Bästa platsen jag bott på

Dag tjugotvå: Någonstans jag vill bo i framtiden

Dag tjugotre: En gång då jag gjort bort mig helt

Dag tjugofyra: En dag med mig

Dag tjugofem: Mitt äldstagosedjur

Dag tjugosex: Min familj

Dag tjugosju: Mina drömmar

Dag sjugoåtta: Vem är jag egentligen?


Låter inte detta toppen?   


Då börjar vi med detta från och med ... NU!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 december 2011 16:31

Nu byter jag blogg!   Till akerhielm.blogg.se   Hoppas vi ses där    ...

Av Emma - 18 december 2011 08:38

God morgon sötnosar! Idag är det ingen dag som helst. Idag fyller min lillebror år, 10 hela år!     Så grattis hjärtat!     Idag blir det alltså tårta o paket   O så kommer kameran att vara i högsta hugg. Tänkte även passa på att berätt...

Av Emma - 16 december 2011 13:38

       

Av Emma - 16 december 2011 13:21

Hej min underbara läsare! Julen närmar sig med stormsteg men fortfarande har vi inte fått någon snö   Vad är det här? Tänkte börja berätta lite om vad som hänt dem senaste dagarna. I onsdags så var jag med S, vi möttes vid TC och jag fick reda...

Av Emma - 11 december 2011 21:05

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards