akerhielm

Alla inlägg under juni 2011

Av Emma - 2 juni 2011 00:15

Hej sötnosar!

Kom nyss hem efter en kväll först på balkongen med pizza och lite alkohol.

Och sedan åkte vi in till Östermalm och gick till "Lisa på torget" där vi träffade upp Lovisa och några till. Mycket trevligt!

Så här kommer lite bilder.


                                 

Nu ska vi sova i alla fall, så vi hörs i morgon.


 

Av Emma - 1 juni 2011 10:34

Dag 22 – Det här upprör mig

Det är mycket som upprör mig.

Men en sak upprör mig mer än andra.

Och det är falska personer.

Personer som ljuger en rakt upp i ansiktet.

Som drar till med såna hära "jag kommer alltid finnas för dig oavsett vad" kommentarer som man redan då vet är falska.
Men man vill tro på dem och man gör det dem 3 första sekunderna, sedan inser man hur dum man är som faktiskt tror på sådant.

Sånt gör mig riktigt upprörd.


 

 

Av Emma - 1 juni 2011 10:15

Hahaha!

Jag som skulle duschat, men jag fastnade framför TVen.

Så blir att duscha om en timme, för det är ett program som jag ville se nu  

Så kommer passa på att lägga upp dagens ämne oxå.  


 

Av Emma - 1 juni 2011 09:46

God morgon sötnosar!

Idag är det första juni, vilket betyder att vi nu är inne i sommarmånaderna  

Wiiie!

Så extremt härligt! Nu är det bara 9 dagar kvar tills vi slutar skolan och jag går alltså ut andra året på gymnasiet.

Till hösten blir det somsagt att börja på Cyber, vilket jag är extremt nervös över.

För det första att börja i en helt ny skola liksom.

Men det ska även bli sjukt kul att få träffa en massa nytt folk.

Och så självklart kommer jag ligga i till tusen i skolan eftersom det är sista året och sedan tar jag studenten!!

Är så extremt taggad!

Är helt galet    




Idag ska jag till Odenplan och vi ska fira E idag.
Vet inte riktigt vad vi ska göra men något hittar vi väl på.

Så ikväll hoppas jag på att jag kommer ihåg kamran så det kan komma upp en massa bilder här på bloggen.


Nu blir det i alla fall att hoppa in i duschen.

Skriver snart igen.

Måste juh lägga in dagens ämne oxå.

Har juh missat några dagar oxå    


 

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards