akerhielm

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Emma - 11 juni 2011 21:05

Dagen med älsklingen var underbar!

Först gick vi och åt lunch på Sandy's och sedan bar det av in till City.

Där träffade vi mamma och mina syskon och åt en glass.

Sedan åkte vi ut till Djurgården till "Josefina".

Jättemysigt där ute!

Sedan gick vi till Brasserie Elverket och åt middag.

Och efter det gick vi till Café 60 och fikade.


Så kort och gott sagt så har vi ätit och druckit hela dagen faktiskt.

Jättemysigt, att bara få vara med min underbara älskling.

Är så otroligt glad att han är min och ingen annans.


Så jag tycker att dagen har vart underbar och kunde inte ha blivit bättre!


Så grattis till oss på ett årsdagen!


 


Jag älskar dig Dennis!!   

Du är mitt allt 


Nu blir det ingen mer uppdatering för ikväll.


 

Av Emma - 11 juni 2011 20:56

                       


 

Av Emma - 11 juni 2011 12:24

Eftersom jag och min älskling firar ett år tillsammans idag så kommer det nog inte bli så mycket uppdatering här på bloggen.

Så jag kan passa på nu att berätta vad vi hade tänkt att göra, och det är att ikväll ha en lite picknick i någon park bara han och jag. Äta lite gott och så, i det fantastiska vädret.

Så det ska bli underbart!


Men vi hörs väl i morgon mina sötnosar!


 

Av Emma - 11 juni 2011 12:12

                 


 

Av Emma - 11 juni 2011 00:00

Ett underbart år!

Idag är det ett år sedan jag och min underbara pojkvän blev tillsammans.   

Detta året har gått så otroligt fort, och vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans. 

Både jobbiga och bra saker.     
Saker som fått oss att bråka och saker som fått oss att bli tajtare.


Det är inte du och jag älskling, utan det är vi. Jag älskar dig så otroligt mycket att jag kan inte sätta ord på det.

Visst vi har bråkat, vi har skrikit, vi har skrattat och vi har gråtit.

Men sådant tillhör väl ett förhållande.

Bråkar man aldrig så kan man juh aldrig bli tajtare.

 Du är mitt allt och jag har aldrig i hela mitt liv vart så otroligt lycklig.

Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går

Det är du som får mig att orka gå upp varje morgon, det är du som får mig att orka gå igenom så otroligt mycket saker,

Även fast du kanske inte märker det så är du ett sånt extremt stort stöd för mig.

Du får mig att känna mig hel.

Jag älskar dig över hela mitt hjärta Dennis, och jag vill inget annat än att det ska vara vi två.

Och i sommar så flyttar jag in och det kommer bli som aldrig förr    



Bilder igenom året:


 

   

           


Jag älskar dig Dennis  




 





























   

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards