akerhielm

Alla inlägg under december 2010

Av Emma - 22 december 2010 15:42

Nu är jag hemma och har ätit lunch, hunnit kolla lite på TV.

Och har precis kommit ut ur duschen. Riktigt skönt för jag var så himla frusen av mig.

Mamma är och handlar julmat med Per, så när hon kommer hem så ska vi baka yttligare lite chokladkola   .

Älskar att baka!


Men nu är det dags att städa rummet, lägger in en för och efter bild i nästa inlägg.

Men jag insåg när jag kom hem att mitt rum var inte så jättestökigt.   

Skönt, behövs det inte så lång tid till att städa.

Mest att dammsuga osv.


Måste förresten berätta att jag har juh världens bästa pojkvän, jag fick nämligen min nya uppdatering 2.2 till min mobil. Men den gick inte att ladda ner för att jag hade förlite minne på mitt minneskort. Så min älskling köpte mig ett nytt minneskort och nu fungerar min mobil jättebra utan att den laggar   


Tack så jättemycket älskling     


Men nu ska jag städa, kommer snart igen!


 

Av Emma - 22 december 2010 12:12

Nu ska jag börja packa ihop mina saker och fixa mig    för att ta tuben som går 12.37 för att bli upphämtad i mörby av mamma   .

Så jag skriver lite mera senare när jag kommer hem, om jag får lov att låna någons dator, haha eftersom jag själv har råkat pajja min   


Men ni får ha en bra dag sötnosar.


  

Av Emma - 22 december 2010 11:50

  


Idag ska jag:

*Klä på mig

*Åka hem

*Städa mitt rum

*Kanske åka och julhandla lite mat

*Sova


Sen vet jag inte mera   


  

Av Emma - 22 december 2010 11:07

  

Dagens tre    blir :

1. Sovmorgnar- så himla skönt att kunna sova ut i mellan åt.

2. Snart julafton- Ja det är väl i alla fall helt okej.

3. Julstämningen innan jul- att få baka och en massa skoj.



Dagens tre    blir:

1. Julafton inte är som förut- Ja när man man liten så var det liksom annorlunda.

2. Att det är så fruktansvärt kallt ute- Jag älskar vintern, men att det ska vara så kallt gillar jag inte.

3. Finns ingen trea   



  

Av Emma - 22 december 2010 10:49

God morgon sötnosar!

Vaknade för ca 40 min sen, rätt skönt att faktiskt kunna sova ut.   

Idag är det bara 2 dagar kvar tills det är julafton, och jag har riktigt julstämning i kroppen. Det är kallt ute och snö på marken,  och igår så bakade jag, mamma och min syster pepperkakor och chokladkola, blev jättegott.  

Snart om typ en timme ska jag börja bege mig hemåt, mamma hämtar upp mig i Mörby Centrum. När jag kommer hem ska jag faktiskt städa mitt rum, så jag kan lägga upp en för och efter bild så får ni se vilken ändring det blir.   

Ikväll blir det att bara ta det lugnt, och sova. Jag ska faktiskt inte jobba någonting nästan på hela jullovet, rätt skönt!    Men ändå rätt tomt, och konstigt att jag faktiskt kan sova ut flera dagar i rad.   


Sedan så i början av januari så ska jag jobba kväll och lära mig receptionen   ska bli rätt spännande. Fast jag måste öva upp min engelska lite, känner jag.   


Vad ska ni göra en kall dag som denna då?


Nu ska ni få lite bilder från bakningen igår:


         





  

Av Emma - 21 december 2010 21:13

Hejhej sötnosar!

Nu är det så att jag har bytt hit från aakerhielm.blogg.se så självklart kan ni gå in och kolla där på lite gamla inlägg   

Just nu i alla fall så sitter jag hemma hos min älskling, vi kom nyss hem från stan.

Han har handlat lite julklappar osv.   

Så i natt i alla fall så ska jag sova här.


Jag har tänkt att lägga upp denna blogg med att ha 1 gång om dagen hissar och dissar. Minst en gång om dagen skriva lite om vad som har hänt, och sen i mellanåt kommer jag slänga in frågestundar osv.


Men nu ska jag utforska lite här och se om jag ändrar mig och går tillbaka till blogg.se eller om jag stannar kvar.


Puss på er   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards