akerhielm

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Emma - 22 december 2010 20:15

Nu är jag äntligen klar med mitt rum! Städat och fint eller hur?

Och visst är mitt rum fint annars oxå, med mina rosa väggar osv   

Jag   Rosa!

Men nu ska jag faktiskt ta och bädda ner mig i soffan och kolla TV och smsa med min pojkvän, och som jag alltid brukar göra somna på soffan.

Så detta blir sista inlägget för ikväll.


God natt på er     


  

Av Emma - 22 december 2010 19:23

Nu är jag mätt och glad, åt nyss middag och det blev något kött med potatis och beanessås. Gott!

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum, sätta i nya lakan osv.

Och vara lite duktig    Hahaha!

Ikväll blir det att bara kolla på Tv, kanske ska baka chokladcola oxå med mamma, men får se vad klockan blir.


Nu ska jag fortsätta, städa!


  



Av Emma - 22 december 2010 18:24

Jag har en fråga och det är hur firar ni

läsare julafton ?

Själv så ska man i år fira först hemma med familjen och mormor, först på morgonen ska jag till kyrkan och höra min lilla syster sjunga, efter det så ska vi hem till farmor och bara säga God Jul och efter det så bär det av hem och då blir det jullunch, Kalle Anka och sedan julklappsutdelning.

Efter det så ska jag åka hem till min pojkväns mamma.

Och förtsätta fira julafton där.

Men blir nog bara där en timme eller något, om jag nu får ihop allting.

 

 

  

Av Emma - 22 december 2010 18:01

Den 11 juni 2010 var den bästa dagen i mitt liv, det var den dagen jag och min älskade pojkvän blev tillsammans.

Vi träffades den 4 juni 2010 för första gången på en gemensam kompis student.   

Jag fastnade för han det första jag gjorde och det var kärlek vid första ögonkastet, i alla fall från min sida.

Vi har vart tillsammans i lite över ett halv år och det har vart det bästa tiden i mitt liv.

Han har funnits där i både vått och torrt, i alla lägen.

Några av dessa månaderna var även dem tuffaste i mitt liv, jag behövde gå igenom saker som jag inte trodde behövdes. Och jag är så överlycklig att jag har min pojkvän som stöttade mig igenom detta.


Vi har bråkat och vi har skrattat, vi har gråtit och vart arga.

Men vi har alltid hittat tillbaka till varandra, fast vi har iförsig aldrig glidit ifrån varandra heller.


Jag älskar dig igenom vått och trort.

Du är mitt allt Dennis!      


      


  

Av Emma - 22 december 2010 17:45

 

 

1. Jag är mörkrädd

2. Jag är fullkomligt världelös på att simma   

3. Jag har skilda föräldrar sen födseln typ.

4. Jag älskar min pojkvän över allt annat och han är det bästa som har hänt mig   

5. Jag har en förjävligt temprament   


 

Av Emma - 22 december 2010 17:30

 

Av Emma - 22 december 2010 16:51

Jag tänkte att jag kunde berätta lite om migsjälv, nu när jag ändå har börjat om allt med ny blogg och allt.

Jag är en tjej på snart 18 år den 11 /2  (-93) som heter Emma, jag bor med min mamma, låtsas pappa och två småsyskon halva tiden, den andra halva tiden bor jag hemma hos min pojkvän inne i stan.

Jag går andra året på gymnasiet i sthlms IT skola.   

Och jag trivdes jättebra till en början men nu börjar jag bli skoltrött igen.

Men det är skönt med lov och allt nu.

Jag och min pojkvän (Dennis) har vart tillsammans i lite mera än ett halv år. (11/6-10) Han är det bästa som någonsin har hänt mig.  

Och jag är verkligen lycklig med honom.

Annars så vad kan jag säga mera?

Jag är en helt vanlig tjej, som inte sticker ut så mycket förutom mitt humör, som är nog det jobbigaste som finns.    Ena sekunden är jag glad och andra är jag piss förbannad. Och det går alltid ut över fel personer som tex min pojkvän.   

Det är väl gruden nu behöver veta om mig just nu.


Men jag lovar er att detta är inte allt om mig, utan det kommer mycket mera.


 

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards