akerhielm

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Emma - 18 september 2011 17:19

Hej mina kära läsare!

Har inte orkat blogga så mycket sen skolan började.
Är inte van att sluta så sent som vi gör, så när jag kommer hem så sover jag til middagen o sedan äter, och sedan somnar jag om igen.


Känner just nu för att bara vara för mig själv.
Lägga mig o gömma mig under täcket och hoppas på att sanningen inte kommer ifatt mig och slår mig i bakhuvudet.
Jag är så ledsen och trött på allt, men jag vet inte vad allt är(?) Jag vet inte vad jag ska ta mig till, har ingen ork till någonting.
Är så trött!

Orkar inte prata med någon, orkar inte lyssna på någon.
Det ända som jag hör är min musik, som spelas på repeat. 

Jag blir så förbannad på mig själv!
Varför kan jag inte bara vara som alla andra?

Jag är förvirrad, över något jag inte vet om...


 



 


 

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards