akerhielm

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Emma - 13 juli 2011 17:02


FRÅGESTUND!


Hade tänkt att ha frågestund tills i morgon.

Så fråga på nu så mycket som ni vill, juh mer desto roligare   





   

Av Emma - 13 juli 2011 16:42

Hej sötnosar!

Nu har min arbetsvecka (9 dagar) avklarad, så nu är jag ledig i fyra dagar.

Sedan blir det att jobba måndag-fredag, sedan måndag-fredag och sedan, måndag-onsdag , SEDAN ÅKER JAG TILL RHODOS!

Men dessa 9 arbetsdagarna har tagit kol på mig, har sovit jättelite och ätit jättedåligt, så har haft feber och mått illa.

Men nu blir det ändrigar, och nu ska jag även börja uppdatera mera eftersom nu är det normalaarbetsdagar, så det är skönt!


Igår var jag hos min älskling och vi städade lite och fixade och donade, eftersom vår kyl som vi beställt kom idag, då måste det juh allt vara redo. 


Dessa 4 dagarna som jag är ledig innan jag återvänder till jobbet så ska jag och min pojkväns jobbarkompisar ha picknick, och sedan på kvällen blir det att fira min pojkväns bror som fyller år. Sedan blir det att sova mycket och bara ta det en massa lugnt.


Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.

Så blir en uppdatering senare ikväll.


 


Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards