akerhielm

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Emma - 8 december 2011 17:10

 


Everyone tells you that you deserve bettter. 


Then no one is willing to give it to you

Av Emma - 8 december 2011 16:49

Vad drack du senast?
Vatten


Vilken låt lyssnade du senast på?
So fine med Sean Paul


Nämn en sak du önskade att du kunde ändra med ditt liv?
Everything happens for a reason, så ingenting.


Vilken hemsida besöker du oftast?
Facebook såklart.


Vill du ha barn?
Ja   

Vilken är din favoritmat?
Min och Carros fejk cabonara

Om du fick resa var som helst just nu, var skulle du åka?
Hm, till något varmt!

Kan du fortfarande prata med ditt ex utan att det blir konstig stämning?
Nja

Är den person du senast smsade av motsatt kön singel?
Yees


Tror du att det finns många som tycker illa om dig?
Haters finns överallt. I don't blame them.

Gillar du vintern?
Gillar inte kylan, men snön är okej 


Vad är du mest rädd för?
Typ att få cancer eller att något ska hända min mamma.

Utan att nämna några namn, nämn en sak du skulle vilja säga till någon?
"Ditt jävla svin, jag hatar dig!"


Är tjejer för dramatiska?

Haha, ja somliga.

Varför var du på sjukhuset senast?
Hade gjort illa nacken

Förtjänar alla en andra chans?
Ja.

Förlåter du för lätt?
Forgives but never forgets.

Har du på dig jeans just nu?
Yees.

Skulle du hellre ha tio barn, eller inga alls?

Gosh, inga alls antar jag.  Jag skulle inte kunna ta hand om 10 barn!



 

Av Emma - 8 december 2011 16:20

Hej mina underbara läsare!

Hoppas allt är bra med er.  

Själv så mår jag riktigt bra ... Eller ja jag mådde bra i alla fall. Och det är juh tillräckligt.

Igår så var jag inne i stan, fikade med S på Cafe 60.

Sedan gick vi bara runt lite och snackade.

Riktigt mysigt!

Sedan träffade jag Ludde och vi tittade på American Horror Story och Walking Dead.

Sådär jättebra innan man ska sova liksom.

Men dem är juh så jäkla bra så man kan juh inte låta bli!

Fast det är juh lite jobbigt att gå på toa innan man ska gå o lägga sig när man inser att man redan släckt ner över allt.

Menmen, vad ska man göra åt saken  





Sen att jag är så extremt mörkrädd gör juh inte dirket någontin bättre   Men vad ska man göra åt saken. Min låtsas pappa säger alltid att om jag inte ser något i mörkret så ser juh ingen annan mig heller, o visst det är juh sant.

Men ibland känner man sig bara så extremt förföljd....

 
       

   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards