akerhielm

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Emma - 2 december 2011 11:07

Att försöka glömma det som en gång har hänt,

Att försöka förtrycka det som en gång har hänt,

Att försöka förneka det som en gång har hänt,

Det går inte!


Att försöka acceptera det som en gång har hänt,

Att försöka intala mig själv att det som en gång har hänt är på riktigt,

Att försöka kommer över det som en gång har hänt,

Det är det bästa!



   

Av Emma - 2 december 2011 10:52

Jag fick sånt underbart samtal av Zandra igår, och asså jag kunde verkligen inte sluta le efter vi lagt på.

Är så glad att vi har hittat tillbaka till varandra gumman.  


   

Av Emma - 2 december 2011 10:35

Hej mina underbara läsare och Zandra!

Jag vart tvingad att blogga lite eftersom jag inte gjort det på ett tag, och det är pga att det är så mycket som händer just nu.
Men jag kan juh ge det ett försök.

Så det blir väl att skriva lite om helgen.


Vart så oerhört glad när min älskade vän Zandra frågade om jag ville följa med ut förra helgen och självklart tackade man ja. Så vi började på Lion Bar och sedan drog vi till Daam, vid 2 tiden kom min låtsas pappa och hämtade oss och körde oss hem.

Och jag har nog aldrig haft det så kul som jag hade den kvällen.


Vissa saker kommer jag inte skriva, men det hände mera.


Innan utgången så vart det en lite tatuering, är sjukt nöjd.

Men det vart juh lagom snyggt att springa omkring med plast runt hela armen.


             


Kommer lite mera inlägg under kvällen :)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Emma och jag är 18år, det jag skriver om är mycket om jobbet,skolan och fester

Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards